عصر بازار

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد؛

بیمه بیکاری برای کارگران بیمه شده مناطق سیل زده

عصر اعتبار- بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:کارگران بیمه شده در مناطق سیل زده که بنگاه اقتصادی آنها دچار مشکل شده بدون در نظر گرفتن سابقه ۶ ماه حق بیمه، مقرری بیمه بیکاری می‌گیرند.

بیمه بیکاری برای کارگران بیمه شده مناطق سیل زده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، کریم یاوری که به منظور بررسی و رسیدگی به شرایط هموطنان آسیب دیده از سیل وارد استان خوزستان شد با اعلام این خبر گفت: جامعه هدف و اولویت وزارتخانه برای امداد و کمک رسانی بازنشستگان، معلولان، مددجویان، سرپرستان خانوار، کارگران و اقشار آسیب پذیرتر است.

    یاوری که با حکم شریعتمداری به عنوان مشاور و نماینده ویژه وزیر مأموریت یافته تا با حضور در مناطق سیل زده نسبت به حل و فصل مشکلات مرتبط با حوزه مأموریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری و هماهنگی با مسئولان محلی اقدام کند افزود: به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام معاونان، رؤسای سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار کمک‌های نوع دوستانه به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تأمین نیازهای اولیه آنها با اولویت اقدام کنند.

    مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر حسب دستور وزیر عازم مناطق سیل زده بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر خواهم بود تا با همکاری مسؤولان و ستاد بحران استان در مناطق آسیب دیده نیازهای اولیه مردم آسیب دیده به روش‌های مختلف به ویژه کمک‌های مردمی تأمین شود.

    مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تمام ارکان مجموعه‌های وزارتخانه به ویژه در مناطق سیل زده مکلف هستند با تمام توان و امکانات به کمک هموطنان آسیب دیده از سیل یا حوادث قهری بپردازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی