عصر بازار

دستگیری دزدهای ۱۴ کیلو طلا در تهران

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: طی چند روز پیش گزارشی از سرقت ۱۴ کیلوگرم طلا با استفاده از سلاح سرد به پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد.

دستگیری دزدهای ۱۴ کیلو طلا در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به سرقت 14 کیلوگرم طلا در تهران اظهار کرد: چند روز قبل گزارشی به مرکز فوریت‌های پزشکی استان تهران مبنی برسرقت 14 کیلوگرم طلا با سلاح سرد و ضرب وشتم به پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد.

    او در ادامه بیان کرد: متاسفانه ساعت 9 شب در میدان صادقیه در حالی که فردی 14 کیلوگرم طلا را در یک کیف دستی به یکی از استان‌های شمالغرب کشور حمل می‌کرد، از خودرو مسافربری پیدا شد و در یکی از کوچه‌های خلوت مورد ضرب و شتم 4 نفر موتور سوار قرار گرفت.

    رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به سرقت رفتن طلاها، گفت: در رصدی که توسط پلیس آگاهی انجام شد به این نتیجه رسیدم که اعضای این باند از سابقه داران کیف قاپی و سرقت به زور هستند و اعضای باند در یکی از مناطق حومه شهر تهران شناسایی شدند.

    سرهنگ لطفی تشریح کرد: خوشبختانه در حالی که سارقان در حال آب کردن این طلا‌ها بودند دستگیر شدند و بخش قابل توجه طلا‌ها کشف شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی