عصر بازار

اهدای کارت هدیه به پرستاران توسط بنیاد مستضعفان

عصر اعتبار- فتاح گفت: به مناسب روز پرستار به تمامی کادر درمان و پرستاری استان تهران و کشور کارت هدیه تقدیم می‌شود.

اهدای کارت هدیه به پرستاران توسط بنیاد مستضعفان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه جلسه دیدار با زالی رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونای استان تهران با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره در کنار ستاد مقابله با کرونا بوده‌ایم، گفت: ما در موضوع شیوع ویروس کرونا تحت امر ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده‌ایم و از مقام معظم رهبری یاد گرفتیم که در این شرایط یک مدیریت تخصصی داشته باشیم.

    او ادامه داد: مدیریت در این شرایط باید یک مدیریت تخصصی باشد و در همین رابطه سعی کرده‌ایم تا هر اقدامی را که در وسع ما است، انجام دهیم و خوشبختانه هم در این زمینه عمدتا انجام وظیفه کرده‌ایم.

    رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تعدادی آمبولانس را تجهیز کرده‌ایم و رانندگان سه شیفته در طول 10 ماه گذشته در اختیار استان تهران قرار داده‌ایم، افزود: علاوه بر تامین آمبولانس سعی کرده‌ایم در چند ماه گذشته محلی برای اقامت افرادی که نیازمند قرنطینه بودند از جمله دانشجویان خارجی و کادر درمان که امکان حضور در منزل را ندارند، فراهم کنیم.

    فتاح بیان کرد: از لحاظ تامین مواد غذایی گرم، آبمیوه و میان وعده تمامی کارخانجات ما در این حوزه فعال بوده‌اند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا سعی کرده‌ایم این مواد را در اختیار کادر درمان و بیماران قرار دهیم.

    تجهیز برخی از بیمارستان‌ها به دستگاه‌های اکسیژن ساز
    او با بیان اینکه برخی از بیمارستان‌ها نیازمند تجهیزات کامل و دستگاه‌های اکسیژن ساز بودند و هم اکنون این دستگاه‌ها در حال تجهیز شدن هستند و در تمامی بخش‌ها این وضعیت ادامه دارد، افزود: همکاری بنیاد مستضعفان تحت فرمان و امر مقام معظم رهبری تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت و هر درخواست جدید که توسط وزارت بهداشت و درمان کشور و هم چنین ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود بررسی و انجام  خواهد شد.

    رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در آستانه روز پرستار از چند بیمارستان در استان تهران بازدید و هدایایی را به کادر درمان و پرستاران بیمارستان‌ها تقدیم خواهیم کرد، گفت: ما در این ایام مدیون فداکاری‌های کادر درمان و پرستاران هستیم و در برابر خدمات آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آوریم. برای تقدیر از زحمات این قشر فداکار، از ستاد مقابله با کرونای تهران در مرحله اول فهرست اسامی تمامی کادر درمان و پرستاران استان تهران و در مرحله بعدی در کشور را در خواست کرده‌ایم تا کارت هدیه‌ای برای این افراد اهدا شود.

    فتاح با بیان اینکه اقدامات بنیاد مستضعفان در رابطه با همکاری بخش بهداشت و درمان کشور در 2 بخش انجام می‌شود، افزود: یکی از اقدامات ما در این بخش مربوط به تجهیزان بیمارستان امام خمینی(ره) بوده و و هر گونه تجهیزات تخصصی که در این بخش نیاز بوده را بنیاد مستضعفان سعی کرده است تا تامین کند.

    او با تاکید بر اینکه برای اقدامات بنیاد مستضعفان محدودیتی وجود ندارد، گفت: بخش دوم اقدامات ما مربوط به تبعات کرونا بر روی اجتماع است و ما سعی کرده‌ایم هر قشری را که به دلیل کرونا متضرر شده و نیازمند حمایت بوده است، به گونه‌ای حمایت کنیم و این حمایت‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم ادامه دارد.

    2 هزار و 500 میلیارد تومان حمایت مالی بنیاد مستضعفان در حوزه کرونا
    این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: آخرین آماری که در رابطه با اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه کرونا دریافت کرده‌ایم حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان بوده و ما طبق مجوزی که از مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت کامل از وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا دریافت کرده‌ایم این حمایت‌ها و اقدامات ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو