عصر بازار

آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی، آخرین اقدامات انجام شده در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرار داد دانشگاهی و خصوصی را تشریح کرد.

آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، شهرام غفاری در مورد پرداخت مطالبات مراکز طرف قرار داد سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد نسبت به سال گذشته، به روز شده است به طوری که مطالبات مراکز بخش خصوصی را تا شهریور ماه پرداخت کرده‌ایم و همچنین 60 درصد مطالبات مهر ماه بخش دانشگاهی نیز پرداخت شده است.

    وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون سه ماه برای پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد فرصت داریم گفت: با اقدامات و پرداختی‌های که انجام داده‌ایم هم اکنون یک قدم از قانون جلوتر هستیم.

    مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 6 هزار میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد پرداخت کرده‌ایم که از این اعتبار 2,300 میلیارد تومان مربوط به مراکز دانشگاهی است 2,800 میلیارد تومان نیز به مراکز خصوصی پرداخت شده است.

    به گفته وی، مابقی این اعتبار نیز مربوط به اجرای طرح پزشک خانواده و اسناد پزشکی سایر بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد است.

    غفاری در مورد بدهی به مراکز دانشگاهی گفت: کل مطالباتی که مراکز دانشگاهی از ما دارند هزار و 400 میلیارد تومان است که این بدهی نیز مربوط به اسناد پزشکی است که پذیرش شده و مورد رسیدگی قرار گرفته و به مرور پرداخت می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرار داد دانشگاهی و خصوصی تسویه شده است گفت: بدهی که مربوط به سال گذشته باشد به مراکز درمانی نداریم و همه مطالبات آنها پرداخت شده است.

    مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه مطالبات مهرماه مراکز درمانی بخش خصوصی نیز بزودی پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به اقدامات و تلاش مدیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت مطالبات مراکز طرف قرار داد طی 8 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی