عصر بازار

استاندار مازندران:

اقدامات امیدبخش پست‌بانک‌ در توسعه خدمات بانکی در روستاها

عصر اعتبار- استاندار مازندران ضمن تبریک ۲۵مین سال بانک گفت: اقدامات امیدبخشی توسط این بانک در توسعه خدمات بانکی در روستاها انجام شده که شایسته تقدیر است.

اقدامات امیدبخش پست‌بانک‌ در توسعه خدمات بانکی در روستاها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، احمد حسین‌زادگان افزود: براساس گزارش های موجود، این بانک در بحث شفافیت مالی، رتبه اول را در کشور کسب کرده که اقدام مناسبی بشمار می‌رود و موجب افزایش اعتماد مردم به مجموعه و سیستم بانکی به ویژه پست بانک ایران شده است.

    حسین زادگان با اشاره به اینکه پست‌بانک‌ایران به جهت ارائه خدمات بانکی موجب تحول و رفاه روستائیان شده است عنوان کرد: توسعه روستاها یک اولویت محسوب می شود که این بانک می تواند در تحقق این مهم تاثیرگذار باشد.

    وی تصریح کرد: افزایش خدمات بانکی در شعب و باجه‌های بانکی روستائی قابل توجه است. بنحوی که براساس آمار تاکنون به 61 هزار نفر تسهیلات اعطا شده که عموماً متقاضیان روستائی است و بیانگر اولویت دادن پست‌بانک‌ایران به روستاها، مناطق محروم و توسعه ضریب اشتغال در این مناطق بوده است.

    استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه، تولید و اشتغال روستایی نیازمند نقش آفرینی بیش از پیش پست بانک ایران بعنوان بانک تخصصی در روستاها است خاطرنشان کرد: ایجاد و بهره‌برداری باجه‌های بانکی در روستاها و مناطق محروم علاوه بر ایجاد اشتغال سبب توسعه اقتصادی و به تبع آن توسعه فرهنگی و اجتماعی در روستاها و اعطای تسهیلات خرد توسط این بانک و همچنین منجبر به تحول در روستاها و افزایش تولیدات نهادهای کشاورزی و صنایع وابسته به آن می‌شود.

    وی در پایان تأکید کرد: نگاه استانداری، نگاه توسعه‌ای است و امیدوارم با همکاری اداره‌کل امور روستائی و شوراهای اسلامی استانداری و همچنین پست بانک ایران شاهد افزایش رفاه و توسعه روستاها در استان مازندران باشیم.

    موسوی نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های استانداری، گزارشی از روند فعالیت و عملکرد شعب و باجه های روستائی، تسهیلات اشتغال‌زا به ویژه در مناطق محروم و روستائی، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، طرح‌های حمایتی از تولیدکنندگان کالا و خدمات ازجمله طرح مروارید کارت، استقرار بیش از 75درصد دستگاه خودپرداز و پایانه‌های فروش پست بانک ایران در مناطق محروم و روستائی ارائه و خواستار انتقال تمامی حساب‌های دهیاری‌ها به این بانک شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو