عصر بازار

پیام تسلیت مدیر عامل بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- به مناسبت درگذشت اندیشمند و فیلسوف بزرگ و فقیه عالیقدر عالم تشیع حضرت آیت الله مصباح یزدی مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت مدیر عامل بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به مناسبت درگذشت اندیشمند و فیلسوف بزرگ و فقیه عالیقدر عالم تشیع حضرت آیت الله مصباح یزدی مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیام تسلیتی صادر کرد.

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال اندیشمند و فیلسوف بزرگ، متفکر و فقیه عالیقدر عالم تشیع حضرت آیت‌الله مصباح یزدی که در طول حیات پربرکتش منشأ خدمات علمی فراوان بوده‌اند را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت عرض می‌کنم و برای آن دانشمند وارسته درجات رفیع و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

آیت‌الله مصباح یزدی از نوادر و نوابغ حوزه‌های علمیه به شمار می‌آمدند و به واسطه تسلط بر فلسفه و علمیت در ابعاد مختلف علوم دینی، تواضع، اخلاص و صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از جایگاهی خاص در میان علما و بزرگان برخوردار بودند؛ مؤسس مرکز علمی پژوهشی امام خمینی (ره) و مؤلف آثار متعدد مکتوب که در بیان مناظرات مستدل و محکم شهرت داشتند و همچنان در مقام الگویی ماندگار و ارزنده برای طلاب و جویندگان دانش باقی خواهند ماند.

یادشان گرامی باد.

حجت اله مهدیان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون

برچسب ها
پورسعید خلیلی