عصر بازار

تندگویان:

خدمت به بازنشستگان فرصت ارزشمندی برای تشکل‌های جوانان است

عصر اعتبار- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: خدمت به بازنشستگان فرصت ارزشمندی برای تشکل‌های جوانان است.

خدمت به بازنشستگان فرصت ارزشمندی برای تشکل‌های جوانان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد مهدی تندگویان در بازدید از مرکز نوآوری صبا گفت: مرکز نوآوری صبا و سمن های جوانان می‌توانند در همکاری متقابل با هم در خدمت به بازنشستگان از ظرفیت های هم استفاده کنند. همچنین خدمت رسانی به بازنشستگان می تواند به عنوان بازار مناسبی برای توزیع محصولات و خدمات سمن های جوان باشد.
    وی در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری صبا  اظهار داشت: به دلیل اینکه مجمع ملی جوانان شخصیت مستقلی پیدا کرده است، در پی آن هستیم که از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادها برای هم افزایی در راستای رفع دغدغه های اجتماعی استفاده کنیم و مرکز نوآوری صبا به دلیل زمینه کاری که دارد از قابلیت خوبی برای تعامل در این خصوص برخوردار است.
    معاون وزیر ورزش افزود: خدمت رسانی به بازنشستگان که وظیفه مرکز نوآوری صبا است، یک موضوع اجتماعی محسوب می شود که این یکی از دغدغه های مهم سمن ها نیز هست، بنابراین با توجه به این اشتراکات می توان همکاری مناسبی بین مجمع ملی جوانان و مرکز نوآوری صبا شکل بگیرد.
    تندگویان همچنین اظهار داشت: موضوع خدمت رسانی به بازنشستگان از طریق استارت آپ‌ها و کسب و کارهای نو، از دیگر قرابت های مرکز نوآوری صبا و مجمع ملی جوانان است که می توان پس از برگزاری جلسات کارشناسی، برای هم افزایی بیشتر برای ارائه خدمت به بازنشستگان، تفاهمنامه ای امضا کرد.
    معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: این دو نهاد می توانند با همکاری متقابل با یکدیگر به هم کمک کنند. از یک سو جوانان می توانند با طرح ها و ظرفیت هایی که دارند به بازنشستگان خدمت رسانی کنند و از سوی دیگر از فرصت بازنشستگان برای ایجاد و توسعه بازار استفاده کرده و اشتغالزایی کنند.
    وی اظهار داشت: در دنیا و در چرخه جمعیت نیز، جوانان در خدمت سالمندان و و کودکان هستند. در واقع جوانان چرخ ها را می چرخانند تا کودکان و سالمندان راحت زندگی کنند. حضور در این مرکز نیز با هدف پیوند دو حوزه جوانان و بازنشستگان انجام شد.
    تندگویان تصریح کرد: خدمت رسانی به بازنشستگان می تواند به عنوان بازار مناسبی برای توزیع محصولات و خدمات سمن های جوانان باشد. به دلیل اینکه مجمع ملی جوانان شخصیت مستقلی پیدا کرده است، در پی آن هستیم که از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادها برای هم افزایی در راستای رفع دغدغه های اجتماعی استفاده کنیم و مرکز نوآوری صبا به دلیل زمینه کاری از قابلیت خوبی برای تعامل در این خصوص برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی