عصر بازار

اعطای بیش از ۳۲۵۱ فقره تسهیلات حمایتی از طرف بانک آینده ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

عصر اعتبار- بانک آینده، از کسب‌وکارهایی که به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت اقتصادی خود، آسیب دیده‌اند، با اعطای تسهیلات، حمایت کرد.

اعطای بیش از ۳۲۵۱ فقره تسهیلات حمایتی از طرف بانک آینده ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک آینده با هدف کمک به صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده ناشی از همه‌گیری کرونا و به‌منظور حفظ رونق اشتغال و جبران بخشی از خسارات عملیاتی واحدهای تولیدی کشور تا تاریخ 1399/09/29، تعداد 3886 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 730 میلیارد ریال معرفی شده فعال به بانک را در دستور کار خود دارد.
    گفتنی است؛ از تعداد 3886 فقره تسهیلات معرفی شده به بانک آینده، تعداد بیش از 3251 فقره، تسهیلات خود را دریافت کردند که ارزش کل پرداختی این تسهیلات، حدود مبلغ 522 میلیارد ریال است.
    پرونده های سایر واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک نیز در اسرع وقت در حال بررسی است که پس از تکمیل و مطابقت با ضوابط بانک مرکزی ج.ا.ایران، تسهیلات حمایتی آن ها نیز پرداخت می شود.
    بانک آینده با توجه به اولویت‌های خود، مبنی بر حمایت از فعالان اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال، برنامه‌های هدف‌مندی را در جهت تأمین مالی بنگاه های تولیدی، به اجرا درآورده است که کماکان ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی