عصر بازار

پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در ده ماه ۵۴ درصد افزایش داشت

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: مجموع تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی در ۱۰ ماه نخست سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۵۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در ده ماه ۵۴ درصد افزایش داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در بخش تسهیلات ریالی و با اولویت تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و معدنی بوده است.

    دکتر مهری تصریح کرد: گزینش مشتریان خوش حساب و توانمند و پس از آن نظارت دقیق بر اجرای طرح ها هدف مهمی است که از سوی این بانک همواره دنبال می شود چراکه اعتقاد داریم اگر طرح توسط متقاضی دارای اهلیت و صلاحیت و در مدت زمان تعریف شده در پروژه و بدون اتلاف وقت به درآمد زایی برسد، بازپرداخت تسهیلات و بازگشت منابع بانک نیز در زمان مقرر، تحقق خواهد یافت.

    مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به نقش این بانک در به سرانجام رساندن طرح های ملی که با هدف توسعه اقتصادی و صنعتی کشور به اجرا می رسد خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت هایی که در منابع بانکی به لحاظ تحریم های ظالمانه اقتصادی وجود داشت، توانستیم به بخش زیادی از تعهدات خود عمل کنیم و در بخش مصوبات و انعقاد قراردادهای تسهیلات نیز در ده ماهه سال جاری شاهد 46 درصد رشد بوده ایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی