عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مهر خبر داد؛

مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درافزایش حقوق سال بعد لحاظ میشود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب‌سازی مشمول افزایش سالیانه است.

مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درافزایش حقوق سال بعد لحاظ میشود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مصطفی سالاری گفت: شکاف بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور به زودی ترمیم می‌شود.

    وی ادامه داد: برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان تلاش می‌کنیم و در همین رابطه نامه‌ای برای رئیس جمهور نوشتم و ایشان همان روز دستور مساعد صادر کردند. از طریق رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز پیگیر این موضوع هستیم و با توجه به موافقت و همراهی دکتر نوبخت امیدواریم این خواسته بازنشستگان محقق شود.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان همواره در اولویت برنامه‌های این سازمان بوده است، گفت: شکاف بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور به زودی ترمیم می‌شود و ما نیاز به انجام متناسب سازی دیگری داریم.

    سالاری افزود: افزایش حقوق بازنشستگان مطالبه درست و به حقی است که از 11 سال پیش وجود دارد. سازمان تأمین اجتماعی در مرداد امسال متناسب سازی حقوق بازنشستگان را با در نظر گرفتن عدالت بیمه‌ای و بهبود سطح معیشت مستمری بگیران انجام داد و اعمال افزایش‌های موضوع ماده 96 قانون تأمین اجتماعی را نیز بر مبالغ متناسب سازی در سال آینده محقق خواهد کرد.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان با توجه به همه جوانب، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب‌سازی مشمول افزایش سالیانه است.

    وی افزود: پرداخت بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در بودجه سال آینده تصویب شده است و این سازمان از همه ظرفیت‌ها و توان کارشناسی برای دریافت مطالبات و ارتقای خدمات جامعه تحت پوشش استفاده می‌کند.

    سالاری گفت: دولت در برابر خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان گوش شنوا دارد و رفع مشکلات و خواسته‌های این عزیزان قطعاً مورد توجه قرار می‌گیرد و برای ارتقا سطح خدمات به جامعه تحت پوشش، دولت و سازمان تأمین اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی