عصر بازار

جزئیات دریافت وام فوری و بدون ضامن طرح کوشان بانک اقتصاد نوین در سال ۹۹ + شرایط و قسط وام

عصر اعتبار- طرح تسهیلاتی کوشان بانک اقتصاد نوین فرصت مناسبی را برای سپرده ‌گذاران حقیقی و حقوقی این بانک فراهم کرده است تا بتوانند ضمن دریافت سود سپرده، تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده خود، بدون نیاز به ضامن و در کم ترین زمان ممکن تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند!

جزئیات دریافت وام فوری و بدون ضامن طرح کوشان بانک اقتصاد نوین در سال ۹۹ + شرایط و قسط وام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تیتر یک، چندی پیش بانک اقتصاد نوین با هدف افزایش قدرت خرید، حفظ سرمایه و پس‌ انداز مشتریان و کمک به رونق و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور، طرح کوشان را معرفی کرد! بانک اقتصادنوین با ارائه طرح کوشان سعی دارد علاوه بر تسهیل شرایط و کاهش زمان مورد نیاز برای دریافت تسهیلات ارزان ‌قیمت، امکان بهره ‌مندی از دریافت سود سپرده و حفظ قدرت خرید را برای مشتریان خود فراهم کند.

    نرخ سود یا کارمزد تسهیلات در طرح کوشان بانک اقتصاد نوین متغیر می باشد و به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی توسط مشتری بابت سپرده تودیع شده و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین چهار تا 18 درصد تعیین شده است. خرید محل کار، خرید خودرو، تامین سرمایه در گردش، بهسازی و تجهیز ملک (محل کار/  مسکونی)، خرید کالا، ابزار کار و لوازم یدکی و خرید کالا‌های مصرفی بادوام از جمله مواردی است که مشتریان این بانک می ‌توانند برای انجام آن از تسهیلات طرح کوشان بانک اقتصادنوین با شرایط بازپرداخت انتخابی بهره‌ مند شوند.

    مشتریان بانک اقتصاد نوین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح به صفحه طرح کوشان در سایت اصلی بانک اقتصادنوین مراجعه نمایند یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته  تماس بگیرند.

    چگونه می توانیم از تسهیلات کوشان استفاده کنید؟
    با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیک ‌ترین شعبه بانک اقتصاد نوین مراجعه فرمایید.
    با توجه به طرح دلخواه از نظر نرخ سود سپرده و تسهیلات، برای افتتاح یکی از سپرده ‌های کوشان اقدام کنید.
    درخواست تسهیلات خود را با شرایط انتخابی از نظر مبلغ، نرخ سود و تعداد اقساط ارائه دهید.
    در طرح کوشان امکان اعطای تسهیلات به افراد معرفی‌شده از طرف سپرده ‌گذار امکان ‌پذیر است.

    آیا مشتری برای دریافت تسهیلات کوشان نیاز به معرفی ضامن دارد؟
    خیر! از آنجا که در این طرح، سپرده مشتری نزد بانک به‌عنوان وثیقه تسهیلات مورد استفاده قرار گرفته است و مسدود می ‌شود، دیگر نیازی به ارائه وثایق مرسوم بانکی نخواهید داشت. بنابراین درخواست‌ شما تنها از منظر برخورداری از اهلیت اعتباری و در مواردی مانند محدودیت سنی، وضعیت چک برگشتی و تسهیلات معوق مورد بررسی قرار می ‌گیرد.

    بر اساس جدول زیر در طرح کوشان، دارنده سپرده می ‌تواند از 60 تا 80 درصد سپرده مدت‌ دار خود را تسهیلات با نرخ ‌ها و شرایط موردنظر دریافت نماید یا افراد دیگری را برای دریافت تسهیلات معرفی کند. در واقع، در این طرح، سپرده ‌گذار در ازای سپرده ‌گذاری خود، ماهانه سود دریافت می کند و در صورت دریافت تسهیلات، هر ماه مبلغی بابت اقساط تسهیلات دریافتی به بانک پرداخت می ‌کند.

    برای مثال اگر مشتری سپرده 10 درصدی افتتاح کند، می تواند به اندازه 60 درصد مبلغ سپرده خود تسهیلاتی 36 ماهه با نرخ 5.5 درصد دریافت کند! اگر سپرده گذار تصمیم داشته باشد سپرده ای با نرخ سود 5 درصد افتتاح کند، می تواند به اندازه 80 درصد مبلغ سپرده خود تسهیلاتی 36 ماهه با نرخ 2 درصد از بانک دریافت نماید!

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی