عصر بازار

تاکید معاون بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان

عصر اعتبار- معاون شعب بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک تاکید کرد و گفت: جذب منابع ارزان‌قیمت و توسعه درآمدهای مشاع و غیرمشاع از جمله اولویت‌های اجرایی برنامه‌های عملکردی بانک است.

تاکید معاون بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، همزمان با سومین روز سفر حسن مونسان به هرمزگان، دومین جلسه هفتگی بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با حضور همکاران استان های کشور به صورت وبینار برگزار شد.

    مونسان در این جلسه که فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک، عبدالله آبسواران رییس اداره امور شعب استان هرمزگان، کارشناسان معاونت شعب و دیگر مسئولان و اعضای ستاد پیگیری اهداف و برنامه های عملیاتی استان ها حضور داشتند، کارکنان بانک را جهادگران واقعی بخش اقتصاد عنوان کرد.
    وی در ادامه گام اول موفقیت در عرصه‌های جهادی و اقتصادی مانند امور بانکی را اعتقاد راسخ به وظیفه، اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار عنوان کرد و گفت: آگاهی، دانش، برنامه‌ریزی و در نهایت کنترل انجام امور و وفاداری به جایگاه فعلی باید وظیفه ذاتی هر فرد باشد.
    معاون شعب بانک از همکاران خواست عملکرد خود را معطوف به ارائه همه خدمات بانکی به مشتریان کنند و در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی هوشمندانه عمل شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی