عصر بازار

جزئیات بیشتر از افزایش حقوق همه سربازان + اعلام رقم افزایش‌ها

عصر اعتبار- رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح جزئیاتی بیشتر از افزایش حقوق سربازان را اعلام کرد.

جزئیات بیشتر از افزایش حقوق همه سربازان + اعلام رقم افزایش‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، امیر غلامرضا رحیمی‌پور  دراین باره گفت: همانطور که صبح امروز اعلام شد در راستای خوشایندسازی خدمت سربازی افزایش حقوق سربازان در دستورکار اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح قرار گرفته و در این زمینه رایزنی‌ها و پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه و ... انجام شد.

    وی با بیان اینکه با همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه حقوق سربازان در دو ماه پایانی سال 1399 افزایش یافت، گفت: براین اساس حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه شاغل در مناطق امنیتی به طور میانگین معادل 44 درصد و به اندازه میانگین 417 هزار تومان، حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه شاغل در مناطق محروم و بد آب و هوا به طور میانگین معادل 22 درصد وبه اندازه میانگین 140 هزار تومان افزایش یافت.

    رحیمی پور درباره جزئیات بیشتر از این افزایش حقوق نیز اظهارکرد: حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان شاغل در مناطق عادی نیز به طور میانگین 24درصد و به اندازه میانگین 97 هزار تومان افزایش یافت.

    رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: همچنین  حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه نخبه شاغل در نیروهای مسلح نیز معادل میانگین 50 درصد و به اندازه میانگین 615 هزارتومان افزایش داشت.

    به گفته وی حقوق سربازان در دوره آموزشی نیز با افزایش 66 درصدی، 180 هزار تومان بیشتر شده است.

    رحیمی پور با بیان اینکه افزایش حقوق و نیز ارتقای وضعیت خوراک و پوشاک و نگهداشت سربازان در سال 1400 نیز در دستور کار است، گفت: ستادکل نیروهای مسلح این مورد را از مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری کرده و امیدواریم در لایحه بودجه 1400 این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی