عصر بازار

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه رسالت با عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مراسم آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی (ص) حضور بهم رسانید.

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این مراسم گفت: ایده همکاری با بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) از سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است و مفتخریم به عنوان یکی از اعضای هیات موسس در کنار این عزیزان حضور  داشته باشیم.

    محمدحسین حسین زاده افزود: این بنیاد در توسعه علم وفناوری گام برداشته و از این جهت نیز خرسندیم که در کنار قهرمانانی از جنس علم و فرهنگ و خیرانی بزرگ در جهان اسلام هستیم. در این مراسم از برگزیدگان و همچنین  خانواده درگذشتگان عضو جامعه خادم المصطفی(ص) با اهدای تندیس تجلیل شد.

    جایزه مصطفی در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌سازی همکاری و توسعه علمی و فناوری در جهان، جایزه مصطفی به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان در سال 1391 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. این جایزه که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی