عصر بازار

مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی فرهنگیان تا ۲۰ اسفند+ تعهدات قرارداد جدید

عصر اعتبار- مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تعهدات قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان را اعلام کرد و گفت: قرارداد جدید از ابتدای اسفندماه منعقد شده است.

مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی فرهنگیان تا ۲۰ اسفند+ تعهدات قرارداد جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، گودرز کریمی‌فر با اشاره به عقد قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: این قرارداد از اول اسفندماه جاری با شرکت آتیه سازان حافظ منعقد شده و تا اسفند 1400 ادامه دارد. حق بیمه تکمیلی نیز سال گذشته 46 هزار تومان بود که امسال ماهانه به ازای هرنفر 49 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

    وی افزود: مهلت ثبت نام و یا انصراف از بیمه تکمیلی نیز تا بیستم اسفندماه خواهد بود.

    مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تعهدات قرارداد جدید را نیز اعلام کرد و گفت: در قرارداد جدید تمام هزینه های بیمارستانی نظیر جراحی های تخصصی، درمان طبی و سایر اعمال جراحی، هزینه های مرتبط با درمان نازایی و ناباروری، هزینه ویزیت پزشکان، هزینه فرانشیز داروی در تعهد بیمه همگانی و ملزومات دارویی، هزینه تهیه پیوند اعضا با تائید انجمن های مربوطه و هزینه های اروتز و پروتز برابر تعرفه وزارت بهداشت، صرفا با ارائه کد ملی و البته به صورت رایگان انجام می شود.

    کریمی فر ادامه داد: همچنین هزینه های پاراکلینیکی شمال رادیولوژی، سونو گرافی، ماموگرافی، آنژیوگرافی، اسکن، ام آر آی، آندوسکوپی، انواع اکو و موارد مشابه و همچنین تمام هزینه های تست های ورزش، تست بینایی، تست شنوایی، انواع نوارنگاری نظیر نوار قلب، نوار مغز و نوار عصب و عضله و همچنین تمام خدمات اورژانسی در موارد غیر بستری، تزریقات داخل مفصل، پانسمان و غیره با ارائه کد ملی و به صورت رایگان برای فرهنگیان شاغل بیمه شده به همراه افراد تحت تکفل ارائه می شود.

    وی تاکید کرد: کسانی که به 5500 مرکز درمانی طرف قرار داد مراجعه می کنند صرفا با ارائه کدملی از هرگونه پرداخت، معاف هستند و رایگان خدمات دریافت می کنند و کسانی که به مراکز غیر طرف قرار داد مراجعه می کنند به محض ارائه اسناد و کپی مدارک و مستندات پرداخت شده به نمایندگی های شرکت بیمه گر ، ظرف یک هفته کل مبالغ برابر قرار داد به حسابشان واریز می شود.

    مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه درمان بیماران کرونایی نیز گفت: هزینه درمان بیماران کرونایی برابر تعرفه مصوب بیمارستان های دولتی، بیمارستان های خصوصی و بیمارستان های عمومی غیر دولتی پرداخت می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو