عصر بازار

خدمت رسانی کارکنان نظام بانکی در دوران کرونا

عصر اعتبار- رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه جمعی از مدیران در واپسین روزکاری سال ۹۹ طی بازدیدی از برخی شعب تهران از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات کاری شعب و نحوه پاسخگویی و ارائه خدمت قرار گرفت.

خدمت رسانی کارکنان نظام بانکی در دوران کرونا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، فتاحی در این دیدارها با تأکید بر اهمیت فرآیند مشتری مداری، فعالیت کارکنان شعب را در این شرایط حساس همه گیری کووید 19 مصداق بارز از خودگذشتگی و تعهد به خدمت دانست و افزود: متاسفانه با فراگیری این بیماری همه شئون جامعه، کسب و کار، فعالیت های اجتماعی درگیر مخاطرات و آسیب های فراوانی شده اند و در این شرایط حساس، کارکنان نظام بانکی یکی از سخت ترین وظایف و مشاغل را بر عهده دارند. با این حال همه همکاران ما در شعب بانک توسعه تعاون با وجود همه دشواری ها و آسیب های ناشی از کرونا، بدون وقفه در حال خدمت به مشتریان هستند.
    رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تصریح بر نقش اثرگذار و جایگاه مهم بانک توسعه تعاون در طرح های ملی و فعالیت های کوچک و بزرگ اقتصادی در عموم بخش ها، افزود: بر اساس سیاست های راهبردی و استراتژی های مدیریتی در بانک توسعه تعاون، همکاران ما در شعب به مثابه پیشاهنگان خدمت رسانی و تحقق بخش اهداف و برنامه های کلان بانک هستند که بر همین اساس و با توجه به اهمیت چابک سازی شبکه بانکی، نیروهای انسانی موفق و نخبگان و شایستگان در شعب بانک توسعه تعاون سراسر کشور در این جایگاه به خدمت گمارده می شوند.
    وی با تاکید بر اهمیت تحقق افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در سال جدید، این اقدام را گامی جهت رفع برخی موانع و توسعه بخشی هرچه بیشتر خدمات بانک و ارتقای بخش مردمی تعاون در اقتصاد کشور برشمرد و گفت: قطعا این اقدام، زمینه مناسبی برای گسترش سبد تسهیلاتی بانک به همراه خواهد داشت.
    فتاحی با تأکید بر اهمیت رعایت دقیق استانداردهای پولی بانکی در همه فعالیت های بانکی بانک توسعه تعاون تصریح کرد: با برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته در سال جدید قطعا شاهد رشد و ارتقای عموم شاخص های اثرگذار بانک در تمام بخش ها خواهیم بود و شرایط به‌گونه‌ای رقم خواهد خورد تا برنامه‌های بانک در فرآیند بانکداری توسعه‌ای به نحو شایسته‌ای بیش ازپیش محقق شود.
    توجه ویژه به مشتری مداری، ضرورت توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری به منظور لزوم کاهش مراجعات فیزیکی به شعب، توجه به رعایت نسبت منابع به مصارف بانکی مطابق با اهداف و چشم انداز بانک و الزامات بانک مرکزی از دیگر مواردی بود که فتاحی بر آنها تأکید داشت.
    گفتنی است در این دیدارها که معادی، معاون امور بازاریابی و شعب، کلانتری رییس اداره کل امورمشتریان و توسعه بازار،البرزی مدیر امور در اعتبارات نیز فتاحی را همراهی می کردند، شعب توحید، آزادی، سعادت آباد و ولیعصر تهران مورد بازدید قرار گرفت.

    تلاش همکاران شعب منجر به دستاوردهای ارزنده ای شده است

    عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب پاکدشت، ورامین، شهرری و جمهوری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نوروز به همکاران اظهار داشت: همکاران بانک با رعایت اصول حرفه ای و قواعد بانکداری توسعه ای به سطح مناسبی از کارآمدی و اثرگذاری رسیده اند.
    وی تکریم مشتریان را از مهم ترین اصول بانکداری توسعه ای در بانک توسعه تعاون دانست و گفت: همکاران شعب ضمن ارائه خدمات تخصصی و عمومی، در تکریم مشتریان نیز اهتمام ویژه ای قائل شده اند.

    وی بابیان این‌که کارکنان شعب با فعالیت هرچه بیشتر می‌توانند در راستای تحقق آرمان‌های والای بانک نقش‌آفرینی نمایند، گفت: همکاران ارزش‌آفرین بانک به‌عنوان یک سرمایه گران‌بها می‌توانند در تحقق اهداف بانک نقش موثری ایفا نمایند و این مهم با تلاش هرچه بیشتر و ارتقای مهارت‌های فردی و سازمانی و دانش بانکی روزآمد میسر می‌شود.
    عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه به نقش بانک‌ها در تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر واحد اقتصادی باهدف خاصی ایجادشده و برای تحقق آن اهداف به فعالیت‌های اقتصادی می‌پردازد و متصدیان شعب در خط مقدم نظام بانکی باید با استفاده از دانش و تجربه بانکی، اطلاعات مربوط به فعالیت‌های اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی محدوده شعبه خود را رصد و ارزیابی نمایند و با در نظر گرفتن اصول و قواعد بانکی، اعتبارسنجی و همچنین رعایت بهداشت اعتباری نسبت به تأمین مالی این بنگاه‌ها اقدام نمایند.

    وی با اشاره به اینکه همیشه در پی تسریع در فرآیندهای اعطای تسهیلات اثربخش و سایر عملیات بانکی مناسب هستیم خاطرنشان کرد: بانکداری الکترونیک کمک مناسبی به بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بانکی می‌نماید و بانک توسعه تعاون سعی نموده است از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود به نحو مناسبی بهره‌گیری نماید.

    زحمات همکاران شعب سبب حرکت سریعتر و باکیفیت تر بانک توسعه تعاون شده است

    امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین در بازدید از شعب آیت اله کاشانی، شهر قدس، شهریار، پرند و باجه پرند ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای تک تک همکاران از اظهار داشت: مسیر پیشرفت بانکداری توسعه ای در بانک توسعه تعاون کاملا مشهود و قابل ملاحظه بوده است و همکاران شعب نقش موثری در توفیقات بانک ایفا نموده اند.
    عصارزاده به اقدامات مهم بانک در حوزه بانکداری دیجیتال اشاره نمود و گفت: اجرای بانکداری دیجیتال موجب ارتقای سطح مشتری مداری، درک بیشتر میان بانکداران و مشتریان می شود و نقش حرفه ای بانکداران شعب دچار تحولات مثبتی می گردد.
    وی افزود: رویکرد بانک توسعه تعاون بر اساس راهبردهای کلان اقتصادی کشور، حمایت از تولید کنندگان ، تعاونگران و کارآفرینان بوده است و سهم مهمی از سبد تسهیلات بانک به این بخش ها اختصاص یافته است.
    در این دیدار های صمیمانه که با حضور شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی ، رسول ارجمند ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل همراه بود، کارکنان شعب ضمن ابراز خرسندی از حضور عضو هیات مدیره و مدیران ستادی برخی از مشکلات و چالش های شغلی خود را بیان داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی