عصر بازار

جزئیات طرح آزمایش آنلاین بازنشستگان کشوری

عصر اعتبار- مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان می‌توانند با ثبت نام در طرح آزمایش آنلاین بخشی از خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

جزئیات طرح آزمایش آنلاین بازنشستگان کشوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مرتضایی‌فر مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات طرح آزمایش آنلاین بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: آزمایش آنلاین یکی از طرح‌های حمایتی از بازنشستگان بود که جزء خدمات بیمه محسوب می‌شود.

    وی افزود: طرح آزمایش آنلاین در 10 استان به اجرا درآمده است و امیدواریم در سال 1400 اعتبارات این طرح افزایش پیدا کند تا بتوانیم استان‌های دیگر را هم پوشش دهیم.

    مرتضایی‌فر درباره نحوه ارائه درخواست بازنشستگان برای بهره مندی از این طرح، گفت: بازنشستگان با ورود به سامانه sabasrm.ir و صفحه خدمات بیمه‌ای و آزمایش آنلاین می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند، بازنشستگان باید کدملی و شماره حسابشان را وارد و درخواست خود را ثبت کنند.

    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه این طرح در دوران کرونا طرح خوبی بود و بازنشستگان هم استقبال خوبی داشته اند، ادامه داد: در این طرح بخشی از خدمات تا سقف 500 هزار تومان به صورت رایگان و بخشی از خدمات نیز تا سقف 600 هزار تومان به صورت تقسیطی است.

    وی ادامه داد: در طرح آزمایش آنلاین، علاوه بر آزمایش سایر خدمات پزشکی هم به بازنشستگان اختصاص پیدا می‌کند که شامل؛ پزشک عمومی، پزشک متخصص، آزمایش، تزریقات، پانسمان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، نوار قلبی و... می‌شود. در کل خدمات پزشکی و آزمایشی که امکان ارائه آن‌ها در داخل منزل نیز وجود دارد، در این طرح قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی