عصر بازار

تصویب بودجه ۳۱۲ میلیارد تومانی هلال احمر برای تامین داروی نیازمندان

عصر اعتبار- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ۳۰۰میلیارد تومان به ردیف اعتباری سازمان داوطلبان برای کمک به بیماران اضافه شد.

تصویب بودجه ۳۱۲ میلیارد تومانی هلال احمر برای تامین داروی نیازمندان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد نصیری روز دوشنبه با اشاره به افزایش بودجه ردیف اعتباری مربوط به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال 1400، گفت: براساس پیگیری های انجام شده، ردیف اعتباری مربوط به سازمان داوطلبان برای کمک به بیماران که امسال پس از اینکه در سنوات گذشته مجلس در اصلاحیه، بودجه را به جمعیت اختصاص می‌داد در بودجه پیشنهادی دولت با رقم 12میلیارد تومان برای کمیسیون تلفیق ارسال شد.
    وی افزود: با پیگیری های شبانه روزی مسئولان هلال احمر و مساعدت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مبلغ 300میلیارد تومان به این ردیف اضافه شد.
    رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بودجه اختصاص داده شده اتفاق بسیار خوب و مبارکی است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری به همه بیماران نیازمند که به مراکز درمانی و داروخانه های هلال احمر مراجعه می کنند و توان تهیه و تامین داروهای مورد نیاز خود را ندارند، خدمات شایسته ارائه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی