عصر بازار

مدیرکل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

تداوم پرداخت تسهیلات یک میلیون ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان در سال ۱۴۰۰

عصر اعتبار- مرتضایی‌فر گفت: اعطای تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان برای خرید از فروشگاه رفاه در سال ۱۴۰۰ هم اجرا می‌شود.

تداوم پرداخت تسهیلات یک میلیون ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان در سال ۱۴۰۰
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود مرتضایی‌فر مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات پرداخت پرداخت وام برای خرید از فروشگاه رفاه به بازنشستگان در سال 99، اظهار کرد: طرح یاری یکی از طرح‌هایی بود که جهت ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی بیشتر به بازنشستگان اجرا شد.

    وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای این طرح افزایش قدرت خرید بازنشستگان بوده است، گفت: در این طرح خدمات مختلفی برای بازنشستگان درنظر گرفته شده است و یکی از آن خرید از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه بود و در 3 مرحله 500 هزار نفر از بازنشستگان کشوری با رقم 500 میلیارد تومان از خدمات این طرح استفاده کردند.

    مرتضایی‌فر  تصریح کرد: این طرح در 3 مرحله اجرا شد، بازنشستگان در هر مرحله می‌توانستند از فروشگاه رفاه خرید کنند و مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان بر روی کارت حقوقشان درنظر گرفته می‌شد و 4 ماه فرصت بازگردانی این مبلغ را داشتند و به صورت کسر از حقوق بازنشستگان انجام می‌شد و خود بازنشسته ضامن خودش است و نیاز به هیچ مراجعه حضوری و عملیات بانکی نداشت.

    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه برای سال 1400 هم این طرح اجرا می‌شود، افزود: این طرح نیاز به هیچ ثبت نامی نیاز نداشت و برای تمامی بازنشستگان است و مبلغ بر روی کارت حقوق بازنشستگان فعال می‌شود اگر مایل به استفاده بودند می‌توانستند از خدمات طرح بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی