عصر بازار

تبریک بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

تبریک بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) به این شرح است:
    باسمه تعالی


    ایام میلاد حضرت ولیعصرعج الله تعالی فرجه الشریف، بشارت دهنده و نوید بخش دل مظلومان و مستضعفان جهان برای روزهای روشنی است که جهان، عاری از ظلم، فساد، تبعیض آلودگی ها و پلشتی هاست. منتظران این حادثه بی بدیل تاریخ و چشم انتظاران آن مصلح روزگاران، آنسان که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند، خود باید صالح باشند. جامعه و حکومتی که برای ظهور منجی آخر الزمان مقدمه€سازی می کند باید اسباب پالایش و پیرایش ارکان و اجزاء خود از نارسائیها و ناروائیها را فراهم نماید. در این میانه، سربازان گمنام امام زمان از آنرو به چنین عنوانی نامدار گردیده€اند که خالصانه و متعهدانه برای تحقق این آرمان تلاش و کوشش می نمایند تا ریشه€ها و شاخه€های آلودگی€ها و مفاسد درهمه زمینه€های امنیتی، اعم از امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... خشکانده شود. نامگذاری روز میلاد حضرت ولیعصرعج الله تعالی فرجه الشریف بنام سربازان گمنام آن حضرت، پیامی است که نشان€دهنده آمادگی و توان بالقوه انقلاب اسلامی برای یاری و همراهی آن حضرت در تشکیل دولت حقه و موعود اسلامی است.
    بی تردید سربازان گمنام امام زمان(عج) طی چهاردهه گذشته درعین گمنامی، یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان€ها و ارزش€های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس€ترین دوران، با درایت و هوشمندی خود، توطئه€های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند.
    اینجانب میلاد فرخنده‌ امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین روز سربازان گمنام آن حضرت را به‌ پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت‌ آیت‌ الله‌ خامنه‌ای‌ (مد ظله العالی)، سربازان گمنام امام عصر و همکاران خدوم حوزه حراست بانک توسعه تعاون تبریک‌ و تهنیت‌ عرض‌ نموده‌ و از خداوند سبحان‌ تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌، عزت‌ و اقتدار روزافزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ می‌نمایم .


    حجت اله مهدیان
    9 اسفند 1400

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی