عصر بازار

افت بورس بلای جان سهام عدالت شد

عصر اعتبار- در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل حدود ۹ هزار واحد افت کرد. بسیاری از نمادهای سهام عدالت در صف فروش قفل بودند. ارزش سهام عدالت مجددا امروز هم افت کرد و از کانال ۱۱ میلیون خارج شد.

افت بورس بلای جان سهام عدالت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تجارت‌نیوز، ارزش سهام عدالت در جریان معاملات امروز بازار سهام با توجه به آن که بسیاری از نمادها قفل در صف فروش بودند با کاهش قیمت همراه بود. بازار سهام در جریان معاملات امروز با نزول شاخص همراه بود.

    کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بورس در شرایط نامناسبی قرار دارد و عدم جریان نقدینگی و دامنه نوسان نامتقارن باعث ریزش بازار شده است. همین مساله موجب نزول شاخص و در نتیجه افت ارزش سهام عدالت شده است. ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز به 10 میلیون 970 هزار تومان رسید.

    این در حالی است که مدتی بود ارزش سهام عدالت وارد محدوده 11 میلیون تومانی شده بود. حالا نگرانی اصلی دارندگان سهام عدالت این است که افت ادامه‌دار بورس به ارزش سبد سهام عدالت آنها هم سرایت کند و ارزش آن باز هم کمتر شود.

    همچنین ارزش 60 درصد از سهام عدالت 532 هزار تومانی به شش میلیون و 582 هزار تومان و ارزش 30 درصد آن به سه میلیون و 291 هزار تومان رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی