عصر بازار

منتظر سکه ۹ میلیونی باشیم؟

عصر اعتبار- قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با هشت هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۳۳ هزار تومان رسید. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: در سه ماه گذشته قیمت سکه به ثبات رسیده و با شرایط موجود قیمت سکه به کمتر از ۱۰ میلیون تومان نمی‌رسد.

منتظر سکه ۹ میلیونی باشیم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تجارت‌نیوز، با تعطیلی بازارهای جهانی انس طلا نسبت به دیروز در کانال یک هزار و 777 دلار ثابت باقی ماند. طلا و سکه اما امروز در بازار ایران ارزان شد.

    دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفت: به دلیل بسته شدن واحدهای صنفی قیمت فعلی طلا براساس انس جهانی طلا و قیمت ارز محاسبه می‌شود. با توجه به مذاکرات اخیر، نبود تقاضا و تعطیلی واحدهای صنفی پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا هم کاهش داشته باشد.

    آیا قیمت سکه به 9 میلیون تومان می‌رسد؟ نادر بذرافشان پاسخ داد: در سه ماه گذشته قیمت سکه و طلا به ثبات رسیده است. قیمت سکه در بازه قیمتی 10 میلیون و 200 هزار تومان و 11 میلیون و 200 هزار تومان نوسان داشته است.

    او اظهار کرد: با شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود قیمت سکه به کمتر از 10 میلیون تومان نمی‌رسد.

    سکه ارزان شد
    قیمت سکه نسبت به روز گذشته چقدر نوسان داشت؟ بذرافشان در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای 18 عیار با هشت هزار تومان کاهش به یک میلیون و 33 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با 270 هزار تومان کاهش با قیمت 10 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.

    نیم سکه با 100 هزار تومان کاهش با قیمت شش میلیون و 200 هزار تومان معامله شد. ربع سکه با 80 هزار تومان کاهش با قیمت سه میلیون و 870 هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم 50 هزار تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی