عصر بازار

چه خدماتی از پیشخوان مجازی رسالت دریافت کنیم؟

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه رسالت که عنوان نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی را از آن خود کرده، در حال حاضر تنها بانک بدون شعبه کشور است که تمام خدمات را به صورت غیرحضوری ارائه می کند.

چه خدماتی از پیشخوان مجازی رسالت دریافت کنیم؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک با فراهم کردن زیرساخت های لازم، پیشخوان مجازی رسالت را برای دسترسی بهتر مشتریان تعریف و عملیاتی کرده است.

    این سامانه مجازی در واقع به نوعی مدیریت درخواست های مشتریان به شمار می آید و مشتری می تواند در بستر اینترنت و در هرساعت از شبانه روز درخواست های خود را ثبت کند. چه خدماتی در پیشخوان مجازی رسالت عملیاتی شده است؟

    مشتری بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی و دریافت کد ورود می تواند نوع درخواست خود را انتخاب کند.

    -بانکداری مدرن: در این قسمت می توانید فعال و یا عدم فعال سازی همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک خود را داشته باشید.

    -خدمات کارت: صدور، فعال سازی، مسدودی و رفع مسدودی و سایر خدمات کارت در این گزینه تعریف شده است.

    خدمات چک: درخواست صدور دسته چک، رفع سو اثر چک و گزارش جزییات درخواست از جمله خدماتی است که مشتری را از رفتن به شعبه بی نیاز می کند و پیشخوان مجازی رسالت پاسخگوی این نیازها است.

    انتقال وجه: در این گزینه مشتری می تواند درخواست انتقال وجه بالای یک میلیارد ریال خود را از طریق ساتنا ثبت کند. همچنین در این پنجره از خدمات پیشخوان مجازی رسالت، تغییر سقف

    انتقال وجه نیز امکانپذیر است. گفتنی است مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند انتقال وجه کمتر از یک میلیارد ریال را از طریق اینرنت بانک قرض الحسنه رسالت درخواست دهند.

    تسهیلات: شاید وام مهمترین گزینه از خدمات  برای مشتریان هر بانکی به شمار آید. مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در این سامانه مجازی علاوه بر اینکه می توانند برآورد تسهیلات داشته باشند، قادر به معرفی وام به دیگران نیز هستند. همچنین اصلاح اقساط پرداختی و تغییر سپرده جهت کسر

    خدمات سپرده: صورتحساب لاتین و فارسی، گواهی تمکن مالی، معرفی نماینده و لغو نمایندگی و همچنین اصلاح اطلاعات ارسال پیامک خدمات قابل ارائه در این بخش است.
    سهام عدالت: مشتری با ورود به این بخش می تواند برای فروش سهام عدالت خود اقدام کند.

    اطلاعات فردی: آدرس، شماره تلفن همراه و مشخصات فردی را در اطلاعات فردی می توان ویرایش و تغییر داد.

    سایر درخواست های من: اما در آخرین بخش از خدمات پیشخوان مجازی رسالت گزارش درخواست های من و مشاهده لیست کارت های مجازی تعریف شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی