عصر بازار

آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حمایت مالی بانک تعاون

عصر اعتبار- حجت اله مهدیان در دیدار با اعضای ستاد دیه ضمن اعلام پرداخت تعهدات مالی ۱۴ نفر از محکومین مالی و جرائم غیر عمد از سوی بانک توسعه تعاون، بر حمایت جدی از این ستاد در حمایت و آزادسازی زندانیان تاکید کرد.

آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حمایت مالی بانک تعاون
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در محل ساختمان مرکزی این بانک با حضور اعضای هیات‌مدیره بانک و دکتر مهربان قائم‌مقام ستاد دیه برگزار شد، با اشاره به ماهیت دولتی و توسعه‌ای بانک توسعه تعاون، گفت: با توجه به اینکه بانک‌های توسعه‌ای باهدف انتفاع صرف تشکیل نمی‌شوند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون در بخش مسئولیت‌های اجتماعی تمرکزیافته و ما در بانک علاوه بر وظایف تکلیفی از سوی قانون‌گذار و نهادهای بالادستی، جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های عملیاتی برای حمایت از بخش‌ها و اقشار مختلف در نظر داشته و داریم.

    مهدیان افزود: بانک توسعه تعاون در سال‌های کوتاه فعالیت خود همواره با تخصیص اعتبار در حمایت از آسیب دیدگان سیل، زلزله و بحران‌های اقتصادی از جمله حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در ایام فراگیری بیماری کرونا، تلاش‌های موثری در جهت تحقق رسالت حمایتی خود به انجام رسانده و همچنان در این بخش وظایف جدی برای خود قائلیم.

    وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات خوبی که در ستاد محترم دیه انجام پذیرفته و عزم جدی بانک توسعه تعاون در حمایت از این ستاد، این آمادگی وجود دارد تا همکاری‌ها و تعامل فی ما بین گسترش و تداوم یابد.

    در این با موافقت اعضا مقرر شد تا مقدمات آزادسازی 14 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با پرداخت تعهدات مالی ایشان از سوی بانک توسعه تعاون فراهم‌شده و تا پیش از عید سعید فطر، آزادی این افراد محقق گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی