عصر بازار

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

اتفاقات خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال جاری خواهد افتاد

عصر اعتبار- مجید سلطانی با حضور در نشست هم اندیشی کانون های بازنشستگی مخابرات درباره تلاش ها برای پرداخت مطالبات آن ها مطالبی را بیان کرد.

اتفاقات خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال جاری خواهد افتاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات که در جلسه هم اندیشی با کانون‌های بازنشستگی مخابرات در سراسر کشور حضور داشت، گفت: "یکی از اولویت‌های اساسی ما در سال 1400، تلاش برای پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت است که بر اساس برنامه تدوین شده، پرداخت آن از خرداد ماه با یک روش منظمی آغاز خواهد شد. "

    مطالبات بازنشستگان در سال جاری پرداخت می‌شود
    سلطانی، با بیان اینکه اتفاق‌های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال جاری رقم خواهد خورد اظهار داشت: "با اولویتی که در سال جدید در این خصوص قرار داده ایم و همچنین تلاش‌هایی که همه مدیران ستاد و مناطق مخابراتی انجام داده اند، ان شاالله به زودی شاهد روند پرداخت مطالبات این قشر محترم که سالیان متمادی زحمات زیادی در شرکت کشیده اند، خواهیم بود. "

    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود در این نشست، ضمن ضرورت خواندن تکریم بازنشستگان از تلاش‌های زارعیان، به خاطر پیگیری وصول مطالبات شرکت و ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران و شکوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در زمینه پرداخت این مطالبات به نمایندگی از چند منطقه برتر در این خصوص قدردانی کرد و از سایرمدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.

    سرعت گرفتن پرداخت مطالبات بازنشستگان
    زارعیان، معاون امور مشتریان ضمن موثر دانستن روند وصول مطالبات شرکت اظهار داشت: "با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، روند وصول مطالبات سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت. "

    در ادامه این نشست نیز، بابایی، مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت مخابرات ایران بر ضرورت اولویت پرداخت مطالبات به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: "شایسته است ضمن اولویت قراردادن، بر اهمیت پرداخت مطالبات به بازنشستگان توجه بیشتری صورت گیرد. "

    مدیران کانون‌های بازنشستگی مناطق نیز در بخش دیگری از این نشست، به طرح موضوع کرامت بازنشستگان توجه به مطالبات، امور بیمه و درمان و همچنین همطرازی حقوق آنان تاکید کردند.

    گفتنی است، این نشست، دوشنبه، 10 خرداد ماه 1400 با حضور سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات و تنی چند از معاونان او در شرکت مخابرات ایران و مدیران کانون بازنشستگی شرکت مخابرات ایران و همچنین مدیران مخابرات مناطق و کانون‌های بازنشستگی مخابرات کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو