عصر بازار

در آخرین روز هفته رقم خورد؛

کاهش قیمت طلا همزمان با ثبات نرخ ارز

عصر اعتبار- در بازارهای داخلی به دلیل نبود تقاضا و ثبات نرخ ارز، قیمت‌ طلا و سکه با کاهش همراه است و حباب سکه با کاهش نسبی، به ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

کاهش قیمت طلا همزمان با ثبات نرخ ارز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، نادر بذرافشان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه، در هفته جاری انس جهانی طلا با کاهش سه درصدی همراه بود اظهار کرد: در بازارهای داخلی نیز به دلیل نبود تقاضا و ثبات نرخ ارز، قیمت‌ها با کاهش همراه است.

    وی ادامه داد: به این ترتیب در مجموع هر مثقال طلای 17 عیار، در هفته جاری 56 هزار تومان، و هر گرم طلای 18 عیار نیز 14 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کردند.

    بذرافشان گفت: همچنین قیمت سکه تمام 200 هزار تومان نیم سکه 150، ربع سکه 50 هزار تومان کاهش یافته و سکه گرمی بدون تغییر بوده است.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر انس جهانی طلا هزار و 883 دلار قیمت گذاری شده است افزود: امروز هر مثقال طلای 17 عیار، چهار میلیون و 620 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیو ن و 67 هزار بفروش می‌رسد.

    وی گفت: هم اکنون سکه تمام بهارآزادی طرح جدید 10 میلیون و 700 هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم 10 میلیون و 550 هزار تومان، نیم سکه پنج میلیون و 850 هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و 830 هزار تومان، و سکه گرمی دو میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود.

    بذرافشان افزود: حباب سکه نیز ضمن کاهش، به 250 هزار تومان رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی