عصر بازار

بیمارستان بانک ملی متمرکز بر کنترل موج کرونا در سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- مسئول دبیرخانه نظام سلامت بانک ملی گفت: با تمرکز ‌درمان بر کنترل موج کرونا در سیستان و بلوچستان، تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی بیمارستان بانک ملی ایران به کار گرفته شد.

بیمارستان بانک ملی متمرکز بر کنترل موج کرونا در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسینعلی سخندان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران ضمن تشکر از خدمات فداکارانه و بی شائبه تمامی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران در دوران شیوع و مقابله با بیماری کرونا، درباره آخرین اقدامات پیشگیرانه و استقرار کادر درمان این بیمارستان جهت کنترل موج کرونا در سیستان و بلوچستان توضیحاتی ارائه داد.

    وی با بیان این که ما هیچ کمبود اقلام و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان نداریم و هر نیازی باشد آن را تامین و به استان تحویل خواهیم داد، گفت: کادر درمان بیمارستان بانک ملی ایران در تمام مدت مقابله با ویروس کرونا نیز نقش مهمی در زمینه پیشگیری در واحدهای بانک ملی ایران داشته، به طوری که در زمینه آگاهی بخشی و غربالگری کارکنان و خانواده های آنها اقدامات موثری انجام داده است.

    وی در ادامه از اهتمام بیمارستان بانک ملی ایران برای ارسال اقلام مورد نیاز بهداشتی و درمانی در بخش های تشخیصی، مراقبتی و درمانی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده به منظور ایمنی جمعی و حفظ سلامت کارکنان اقلام درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی از جمله تخت های بستری، رمدسیویر، فاویپیراویر، قرص های مولتی ویتامین ها، سِرم، دستگاه های اکسیژن ساز، دستگاه مانیتورینگ و ... به استان سیستان و بلوچستان ارسال شده و اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر انجام می شود.

    مدیرامور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران به وجود درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان اشاره کرد و گفت: این درمانگاه در استان طی یک سال اخیر با وجود کلینیک ها و بخش های مختلف و باشگاه سلامت و ارائه خدمات درمانی، مراقبتی و تشخیصی توانسته به حفظ سلامت کارکنان کمک کند. 

    وی در ادامه با بیان اینکه فرماندهی، وجود کادر درمان مناسب، داشتن زیرساخت‌های اساسی و فرایندهای خدماتی ازعوامل مهم در مدیریت بحران‌های سلامت است، گفت: پیاده‌سازی این فرایندها به طور صحیح یکی از نقاط مهم و برجسته بسیج امکانات در بیمارستان بانک ملی ایران برای مبارزه با کرونا است.

    سخندان افزود: فردا با جمعی از کادر درمان و مراقبان سلامت بیمارستان (هوم کر) با هدف شناسایی و ارزیابی دقیق تر از اوضاع در استان سیستان و بلوچستان حضور خواهیم یافت تا با فرماندهی و مدیریت صحیح این موج همانند موج های قبلی به خوبی کاهش یابد.

    وی همچنین از عملیاتی شدن برنامه جامع یکپارچه سازی تمامی مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان با برنامه تحت وب بیمارستان آنلاین بانک ملی ایران خبر داد و گفت: در جریان این هماهنگ سازی و عملیاتی شدن این طرح، ارائه خدمات درمانی در تمامی مراکز درمانی سیستان و بلوچستان از فردا به همکاران فقط با اعلام کد ملی میسر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی