عصر بازار

اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون از اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون خبر داد.

اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بر اساس اعلام نهایی سازمان سنجش کشور، اسامی 120 نفر پذیرفته‌شدگان این بانک در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در 17 استان اعلام و به‌زودی پذیرفته‌شدگان در مجموعه بانک توسعه تعاون مشغول بکار می‌شوند.

    وی افزود: افرادی که در آزمون مرحله اول پذیرفته‌شده و به مصاحبه راه‌یافته و مورد مصاحبه قرارگرفته‌اند می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و از وضعیت قبولی خود مطلع شوند، ضمن این‌که بر اساس اعلام برگزارکنندگان آزمون، تا حد امکان به معرفی‌شدگان از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی شده است.

    ارجمند گفت: در هشتمین آزمون برگزارشده، سازمان اداری و استخدامی کشور به‌عنوان سازمان متولی جذب و استخدام دستگاه‌های اجرایی نقش اساسی را ایفا نموده است و بانک توسعه تعاون با همکاری و تعامل حداکثری در پی آن بوده است تا جذب نیرو بر اساس نیاز واقعی بانک و مطابق مهارت‌های موردنیاز مشاغل بانکی باشد.

    وی توضیح داد: سازمان سنجش و آموزش کشور نیز برگزارکننده مراحل گوناگون آزمون علمی بوده است و برگزیدگان آزمون علمی در سه برابر ظرفیت به بانک معرفی‌شده و افراد با حضور کادر مجرب علمی و اجرایی بر اساس مصاحبه حضوری و تخصصی در زمینه‌های شغلی، رشته تحصیلی، مهارت‌های شغلی، ارتباطی و از جنبه‌های مختلف روانشناسی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته-اند.

    ارجمند خاطرنشان کرد: انتخاب برگزیدگان بر اساس مجموع موزون نمرات آزمون علمی، مصاحبه تخصصی، روانشناسی و سوابق پژوهشی صورت پذیرفته است و این فرآیند سیستمی و بر اساس توانمندی افراد و به‌دوراز اعمال سلیقه فردی صورت پذیرفته است.

    وی اعلام داشت: فرآیند جذب و استخدام نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی طی چارچوب‌های قانونی و بر اساس معیارهای شایسته‌گزینی قابل انجام است. مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت: حجم فعالیت بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش تعاون طی سالیان اخیر چندین برابر شده است و با افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، شاهد حجم گسترده‌ای از عملیات بانکداری توسعه‌ای در سراسر کشور بوده‌ایم.

    ارجمند تصریح نمود: ارتقای کمیت و کیفیت سرمایه‌های انسانی در دستور کار امور سرمایه انسانی بوده است و بانک از فرصت‌های قانونی، نهایت استفاده را برای جذب افراد متخصص و متعهد برده است.

    ارجمند گفت: بر اساس راهبردهای مدیریت و راهبری سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون، استان‌های مناطق جنوب کشور نیاز مبرم به جذب نیروی انسانی توانمند و باانگیزه داشته است که اولویت مدیریت امور سرمایه انسانی بانک نیز تأمین نیرو برای این استان‌ها در راستای حفظ کیفیت خدمات در شعب و اجرای بهینه مأموریت‌ها و رسالت بانک در پیشبرد طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی