عصر بازار

ثبت‌نام تا پایان دی

پرداخت وام ۷ میلیونی به ۲۱ هزار بازنشسته

عصر اعتبار- رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران، از پرداخت وام ۷ میلیون تومانی به ۲۱ بازنشسته تامین اجتماعی تا امروز خبر داد.

پرداخت وام ۷ میلیونی به ۲۱ هزار بازنشسته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی دهقان کیا در ارتباط با آخرین آمار پرداختی وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ پرداختی به عنوان وام قرضه الحسنه به بازنشستگان 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که این مبلغ امسال به هفت میلیون تومان افزایش یافته است.

    وی با اشاره به اینکه امسال قرار است 400 هزار نفر بازنشسته در کل کشور وام قرض‌الحسنه هفت میلیون تومانی دریافت کنند، گفت: سهم بازنشستگان شهر تهران نیز 42 هزار نفر بازنشسته در نظر گرفته شده که از این میزان تا به امروز 21 هزار نفر بازنشسته وام هفت میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند.

    دهقان کیا با اشاره به زمان ثبت‌نام و پرداخت وام هفت میلیون تومان به بازنشستگان گفت: در هر ماه در یک بازه زمانی کوتاه سایت ثبت نام برای دریافت وام باز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند و پس از این بازه زمانی اسامی این افراد به بانک‌های رفاه ارسال و پس از یک زمان مشخص وام بازنشستگان پرداخت می‌شود.

    وی در پاسخ به این پرسش که برخی از بازنشستگان نسبت به طولانی شدن پرداخت وام هفت میلیون تومانی گله دارند دلایل به تعویق افتادن پرداخت این وام را این‌طور اعلام کرد: در برخی مواقع پرداخت وام به بازنشستگان همزمان می‌شود با پرداخت حقوق بازنشستگان و به طبع بانک‌ها نیز نمی‌تواند پرداخت حقوق را به تعویق بیندازند و به همین دلیل با کسری اعتبار مواجه می‌شوند و زمان پرداخت وام بازنشستگان را به تعویق می‌اندازند اما امیدواریم زمان به تعویق افتادن پرداخت وام‌ها کوتاه‌تر شود.

    وی در رابطه با بازپرداخت وام هفت میلیون تومانی به بازنشستگان گفت: همانطور که از قبل نیز اعلام شده است بازپرداخت این وام سه ساله خواهد بود و رقمی که امسال برای کل وام بازنشستگان در سطح کشور پیش بینی شده است 2 هزار و 600 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 400 میلیارد تومان افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو