عصر بازار

افتتاح نخستین واحد ارزی جنوب کرمان توسط بانک کشاورزی

عصر اعتبار- اولین واحد ارزی جنوب کرمان، در شعبه مرکزی بانک کشاورزی جیرفت افتتاح شد.

افتتاح نخستین واحد ارزی جنوب کرمان توسط بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بابک کلانتری مدیر ستادی شعب این بانک در جنوب کرمان راه اندازی این واحد ارزی را برای رونق تجارت و صادرات منطقه ضروری دانست و گفت : منطقه جنوب کرمان از ظرفیت های لازم برای گسترش صادرات برخوردار است همان طور که نسبت به میانگین کشوری، صادرات این منطقه وضعیت خوبی دارد که نتیجه تلاش فعالان این عرصه و سازمان جهاد کشاورزی است.

    کلانتری در سخنان خود از بازاریابی و فروش محصولات به عنوان مشکل عمده در صادرات یاد کرد و اظهار داشت:در این خصوص، صادرات مستقیم محصولات تولیدی خارج از فصل، و راه اندازی واحد ارزی بانک کشاورزی تسهیل کننده این امر است .

    مدیر شعب بانک کشاورزی در جنوب کرمان گفت : شعبه ارزی این بانک با ارایه کلیه خدمات ارزی حلقه تکمیلی در فرایند تولید ، عرضه و صادرات محصولات منطقه است.

    کلانتری وجود واحد ارزی در جنوب کرمان را علیرغم همجواری با شعبه ارزی مستقر در مرکز استان به دلیل حجم تولید و صادرات در این منطقه بسیار ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت و توجه صادر کنندگان و فعالان این حوزه، خدمات و فعالیت این واحد نوپای ارزی در جنوب کرمان گسترش یابد.

    وی در ادامه افزود: این مهم علاوه بر همیاری بازرگانان منطقه نیازمند حمایت سازمان های مربوطه مانند سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان است.

    حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت نیز ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان بانک کشاورزی و در حمایت از پشتیبانی از سرمایه‌گذاران اظهار داشت : بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک تخصصی حوزه کشاورزی با تمهیدات و تسهیلات لازم، پشتیبانی خود از سرمایه‌گذاران در نوسانات ارزی را تقویت کند.

    وی با بیان اینکه نبود صنایع تبدیلی لازم و مشکلات صادرات، کشاورزان جنوب کرمان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته است از مسوولان این حوزه خواست طرح ایجاد منطقه آزاد کشاورزی جنوب کرمان را با توجه به ظرفیت‌های موجود با جدیت دنبال کنند.

    شایان ذکر است، روسای سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات  و اقدامات صورت گرفته توسط بانک کشاورزی در این منطقه،به تشریح و تبیین ظرفیت های حوزه های کشاورزی مرتبط به خود پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی