عصر بازار

تسهیلات کارگشایی در صدر

جزییات پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق امداد ولایت با اعلام جزئیات وام های پرداختی به مددجویان کمیته امداد، گفت:از ابتدای سال تا پایان شهریور، بیشترین تعداد وام های پرداختی مربوط به تسهیلات کارگشایی بوده است.

جزییات پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی عاشوری  در خصوص وام‌های پرداختی به مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال تا کنون، افزود: این وام‌ها در قالب تسهیلات کارگشایی، مسکن، اشتغال و خودکفایی، درمان و فرهنگی به مددجویان اختصاص پیدا کرده است.

    وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، 65 هزار و 226 فقره وام کارگشایی به مبلغ 450 میلیارد تومان از صندوق امداد ولایت و همچنین 19 هزار و 646 فقره وام نیز به مبلغ 147 میلیارد تومان از سوی بانک‌های عامل به مددجویان پرداخت شده است.

    مدیر عامل صندوق امداد ولایت از پرداخت 7416 فقره وام ودیعه مسکن به ارزش 98 میلیارد تومان از سوی صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت 506 وام مسکن نیز به مبلغ 7 میلیارد تومان از سوی بانک‌های عامل تخصیص یافته است.

    عاشوری به تسهیلات اشتغال و خودکفایی اشاره کرد و گفت: 7 هزار و 644 فقره وام اشتغال با اعتبار 122 میلیارد تومان توسط صندوق امداد و 1536 فقره وام نیز به مبلغ 57 میلیارد تومان توسط بانک‌ها به مددجویان تحت پوشش اختصاص پیدا کرده است.

    وی در خصوص پرداخت تسهیلات حوزه مسکن نیز افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 11 هزار و 86 و فقره وام به مبلغ 112 میلیارد تومان از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

    مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: در حوزه درمان و فرهنگی نیز به ترتیب 1250 و 1219 فقره وام هر کدام با اعتبار 9 میلیارد تومان به مددجویان ارائه شده است.

    وی اظهار داشت: در مجموع وام‌های پرداخت شده طی این مدت 115 هزار و 529 فقره از سوی صندوق امداد ولایت و بانک‌ها با اعتبار یک هزار و 11 میلیارد تومان بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی