عصر بازار

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر:

حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت‌تپه تسویه شد

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شنبه (اول آبان ماه) اعلام کرد، همه مطالبات و حقوق معوقه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تسویه و پرداخت شد.

حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت‌تپه تسویه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عبدعلی ناصری با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و در راستای عمل به تعهدات و با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری مستمر، اول آبان ماه حقوق شهریورماه به عنوان آخرین معوقات کارگران هفت تپه از سوی شرکت توسعه نیشکر پرداخت شد.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، وی افزود: حقوق کارگران هفت تپه از اول آبان ماه به روز شده‌ است و حقوق مهرماه نیز بر اساس روال کاری شرکت توسعه نیشکر و همزمان با بقیه واحدها، در هفته اول آبان پرداخت می‌شود.

    مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شنبه (اول آبان ماه) و پیش از اعلام این خبر، در راستای بررسی ارتقای کمی و کیفی محصول، از مزارع شرکت نیشکر هفت‌تپه بازدید کرده بود.

    پنج روز پیش نیز ناصری از پرداخت حقوق معوقه تیر و مرداد کارگران این شرکت خبر داده بود.

    پیش از این و در 18 مهر ماه سال جاری، طبق تصمیم دولت و قوه قضائیه، مدیریت شرکت کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی