عصر بازار

راه‌اندازی واحد بسته‌بندی وسردخانه خرما با حمایت بانک کشاورزی

عصر اعتبار- طرح بسته‌بندی و سردخانه نخل تنگستان با حمایت ۶۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی شعبه اهرم و از محل اعتبار اشتغال پایدار روستایی و بند الف تبصره ۱۸ به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی واحد بسته‌بندی وسردخانه خرما با حمایت بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، طرح بسته بندی و سردخانه محمود رضایی حقیقی  دارای 2 سالن بسته بندی، 6 سالن نگهداری و 2 تونل انجماد است و با حجم تولید 3 هزار تن در بخش بسته بندی و  5 هزار تن در بخش سردخانه، خرما را به صورت بسته بندی در بازار داخلی و صادرات به کشورهای روسیه، اوکراین و عراق به فروش می‌رساند.

    این گزارش می افزاید: شرکت نخل تنگستان با سرمایه گذاری 120 میلیارد و 200 میلیون ریال در سال 1399 در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 100 نفر را فراهم کرده است.

    بسته‌بندی و سردخانه نخل تنگستان، که هم زمان با سفر هیات دولت به استان بوشهر در مهر ماه 1400، توسط وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت، برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از کارآفرینی و فعالان  بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق کم برخوردار و دور افتاده کشور است.

    شایان ذکر است، افزایش ظرفیت تا 10هزار تن و تجهیز آن  به ماشین آلات مدرن از برنامه های آتی مجری این طرح است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی