عصر بازار

شنبه ۲۲ ابان؛

افزایش قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز هفته

عصر اعتبار- نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار خبر داد. نرخ ارز نیز در مقایسه با پنجشنبه گذشته با افزایش همراه است.

افزایش قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صداوسیما، محمد کشتی آرای با اشاره به افزایش نرخ انس جهانی و عرضه آن با قیمت 1886 دلار افزود: امروز هر قطعه سکه طرح قدیم 12 میلیون و 500 هزار تومان، سکه طرح جدید 12 میلیون و 750 هزارتومان، نیم سکه 6 میلیون و 450 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 850 هزارتومان و سکه گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان بفروش می‌رسد.

    وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ انس و دلار قیمت طلا و سکه را افزایش داده ادامه داد: امروز هر گرم طلای 18 عیار 1 میلیون و 276 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 530 هزار تومان فروخته می‌شود.

    کشتی آر‌ای با بیان اینکه تقاضا برای طلا در بازار وجود ندارد گفت: قیمت حباب سکه به 150 هزار تومان رسیده که با افت مواجه بوده که علت آن افزایش ترخ انس و دلار است درحالی که تقاضایی برای آن در بازار وجود ندارد.

    نرخ ارز در نخستین روز هفته
    نرخ ارز امروز در مقایسه با پنج شنبه گذشته با افزایش همراه است؛ امروز هر دلار (تا لحظه تنظیم خبر) 28 هزار و 620 تومان و هر یورو 32 هزار و 910 تومان بفروش می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی