عصر بازار

صرافی ارز مجازی کوین استور وارد هند می‌شود

عصر اعتبار- صرافی ارز مجازی کوین استور با توجه به تعداد بالای سرمایه گذاران ارز مجازی در هند و با امید به اینکه دولت هند چارچوبی درست برای ارزهای مجازی ایجاد کند، فعالیت خود در این کشور را گسترش می دهد.

صرافی ارز مجازی کوین استور وارد هند می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، صرافی ارز مجازی کوین استور که مقر آن در سنگاپور است، فعالیت خود را در هند آغاز کرده، آن‌هم در شرایطی که دولت هند آماده می‌شود رسماً اکثر ارزهای مجازی خصوصی را ممنوع کند.
    کوین استور وب‌سایت و پلتفرم نرم‌افزاری خود را راه‌اندازی کرده و قصد دارد شعبه‌هایی در بانگالور، دهلی‌نو و بمبئی ایجاد کند تا به‌عنوان پایگاه‌های آن در هند برای توسعه بیشتر در آینده عمل کنند.
    چارلز تان، سرپرست بازاریابی کوین استور گفت:«در شرایطی که یک‌چهارم کل کاربران فعال ما از هند هستند، توسعه در بازار هند توجیه منطقی دارد».

    وی در پاسخ به سوال درمورد ممنوعیت ارزهای مجازی در هند گفت:«چالش‌هایی در مورد سیاست ارزهای مجازی در هند وجود دارد اما امیدواریم همه‌چیز خوب پیش برود و خوش‌بین هستیم که دولت هند یک چارچوب درست برای ارزهای مجازی ایجاد کند».
    طبق گفته برخی منابع دولتی، دهلی‌نو قصد دارد تمایل به تجارت با ارزهای مجازی را با وضع مالیات‌های بالا کاهش دهد و تنها برخی ارزهای مجازی خاص اجازه تقویت توسعه فناوری و استفاده در هند را خواهند داشت.
    کوین استور قصد دارد حدود 100 نفر را در هند بکار گرفته و 20 میلیون دلار برای بازاریابی، استخدام و توسعه محصولات و خدمات مرتبط با ارزهای مجازی برای بازار هند هزینه کند.
    قیمت بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا از ابتدای سال جاری تا حالا بیش‌از 2 برابر شده و بسیاری از سرمایه‌گذاران هندی را جذب کرده‌است.
    تخمین زده می‌شود 15 تا 20 میلیون سرمایه‌گذار ارز مجازی در هند وجود داشته باشد و ارزش کل سرمایه‌های مجازی آنها به حدود 400 میلیارد روپیه (5٫33 میلیون دلار) برسد.
    کوین استور قصد دارد در ژاپن، کره، اندونزی و ویتنام هم توسعه یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی