عصر بازار

۱۶ آذرماه ۱۴۰۰؛

افت و خیز سکه در کانال ۱۳ میلیون تومانی

عصر اعتبار- قیمت سکه امروز (سه‌شنبه، ۱۶ آذرماه) در بازار تهران با ۱۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

افت و خیز سکه در کانال ۱۳ میلیون تومانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، در ساعت 16 امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش 20 هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به رقم 13 میلیون و 170 هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت 13 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.

    همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 970 هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و 920 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 380 هزار تومان قیمت خورد.

    علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 318 هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و 712 هزار تومان شد.

    همچنین قیمت اُنس جهانی طلا در مقایسه با روز گذشته 2 دلار افزایش داشت و به قیمت یک‌هزار و 783 دلار و 64 سنت معامله شد.

    به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی در مقایسه ثابت بود.  قیمت انس جهانی طلا هم در مقایسه با روز گذشته 2 دلار افزایش داشت. نرخ انواع سکه و طلا با توجه به افزایش قیمت انس جهانی و التهاب بازار ارز در روزهای گذشته افزایش یافت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی