عصر بازار

آمادگی ۷۰ شرکت دانش بنیان برای رفع چالش های صنعت بیمه

عصر اعتبار- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه با همکاری بیمه مرکزی نیازمندی های صنعت بیمه استخراج شد، گفت: با اعلام فراخوان، ۷۰ شرکت آمادگی خود را برای رفع چالش های این صنعت اعلام کردند.

آمادگی ۷۰ شرکت دانش بنیان برای رفع چالش های صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر سیاوش ملکی فر در رویداد تبادل فناوری صنعت بیمه که امروز به صورت آنلاین در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، این صندوق را مولود تصویب قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان دانست و افزود: وظیفه این صندوق حمایت از شرکت های دانش بنیان است که در حال حاضر 6500 شرکت در کشور راه اندازی شده است.

    وی خدمات این صندوق به شرکت ها را شامل 4 دسته "تسهیلات مالی"، "ضمانت نامه"، "سرمایه گذاری" و "توانمند سازی (کمک بلاعوض)" عنوان کرد و ادامه داد: از سال 98 تلاش کردیم با برگزاری رویدادهای تبادل فناوری به نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در صنعت کمک کنیم؛ چرا که این شرکت‌ها توانمندی رفع نیازهای صنایع را دارند.

    ملکی فر خاطر نشان کرد: با برگزاری رویدادهای تبادل فناوری در حوزه های مختلف، 55 قرارداد فناورانه بالغ بر 690 میلیارد تومان منعقد شده است، ضمن آنکه 2032 نیاز فناورانه به شرکت های دانش بنیان ارائه شده است.

    معاون توسعه صندوق نوآوری با اشاره به برگزاری رویداد تبادل فناوری صنعت بیمه، خاطر نشان کرد: در این رویداد ما با همکاری بیمه مرکزی و 7 شرکت بیمه، 17 نیاز فناورانه در این حوزه را شناسایی و استخراج کردیم و از سوی دیگر 600 شرکت دانش بنیان توانمند در این حوزه ها شناسایی شدند.

    ملکی فر ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی عمومی برای همه شرکت‌ها اقدام به انتشار فراخوانی کردیم و در نهایت 181 درخواست مذاکره از سوی 70 شرکت به ما ارسال شد و این عدد یعنی 70 شرکت توانمند در کشور وجود دارد که می توانند نیازهای صنعت بیمه را مرتفع  کنند.

    وی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در این حوزه، گفت: در این نمایشگاه 31 شرکت محصولات خود را که مرتبط با صنعت بیمه است، عرضه کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو