عصر بازار

بیش از ۳۵ میلیون خانواده آمریکایی با مشکل مالی مواجه هستند

عصر اعتبار- با از بین رفتن مزایای ماهانه، خانوارهای آمریکایی انتخاب های سختی پیش رو دارند.

بیش از ۳۵ میلیون خانواده آمریکایی با مشکل مالی مواجه هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، آخرین پرداخت مزایای ماهانه ای که توسط دولت ایالات متحده در سال 2021 با وجود افزایش شدید هزینه های زندگی و ادامه شیوع کووید-19 ارائه شد، در ماه دسامبر صورت گرفت و میلیون ها خانواده آمریکایی را تحت فشار قرار داد. این آخر هفته، اولین بار در شش ماه گذشته است که خانواده ها در سراسر ایالات متحده ماهانه از اعتبار مالیاتی کودکان فدرال، چیزی دریافت نمی کنند. این قانون، برای والدین با درآمد پایین و متوسط معادل ​​حداکثر 3 هزار دلار برای هر کودک 6 تا 17 ساله و 3600 دلار برای هر کودک زیر شش سال در نظر گرفته است. حذف این پرداخت ها که برمبنای درآمد بود و برای افرادی که بیش از 75 هزار دلار درآمد داشتند و زوج های متاهل که بیش از 150 هزار دلار درآمد داشتند به تدریج شروع شد. نیمه اول به صورت ماهانه از جولای تا دسامبر تحویل داده شد.

    اعتبارهای مالیاتی ماهانه کودکان، به ارزش 300 دلار برای هر کودک در ماه، پس از آن که کنگره نتوانست آنها را با طرح هزینه های اجتماعی رئیس جمهور جو بایدن تمدید کند، منقضی شد. این قانون در سنا متوقف شده است. بر اساس گزارش سرویس درآمد داخلی (IRS)، حدود 36 میلیون خانواده، یا حدود 60 میلیون کودک، هر ماه این پرداخت ها را دریافت می کردند.

    طبق داده‌های ارائه شده توسط مرکز اولویت‌های بودجه و سیاست، به نقل از فاکس بیزینس، در حال حاضر حدود 10 میلیون کودک در معرض خطر سقوط به زیر خط فقر هستند، بدون اینکه اعتبار مالیاتی افزایش یابد. مقام های ایالات متحده متعهد شدند که این مزایا برای سال های آینده تمدید خواهد شد.

    با این حال، ممکن است با به بن بست رسیدن کنگره، والدین ماه ها منتظر پرداخت بعدی باشند. به گفته یک مقام مسئول: این برای خانواده ها ویرانگر است. این اختلال باعث ایجاد وضعیتی آشفته، به‌ویژه برای خانواده‌های کم‌درآمد می‌شود. بسیاری از آنها به عنوان بخش بزرگی از نحوه گذران زندگی خود به آن تکیه کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی