عصر بازار

سبقت رشد اشتغال حوزه رمزارزها از فناوری در آمریکا

عصر اعتبار- آگهی‌های شغلی رمزارزها با عباراتی مانند بیت‌کوین، اتریوم، بلاک چین و رمزارز در ایالات متحده افزایش یافته است.

سبقت رشد اشتغال حوزه رمزارزها از فناوری در آمریکا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، گزارشی از لینک این (پلتفرم کسب و کار) نشان داد که در ایالات متحده از سال 2020 تا 2021، رشد فوق‌العاده‌ 395 درصدی در آگهی‌های شغلی مربوط به رمزارزها وجود دارد. به گفته این گزارش، مشاغل در رمزارزها در سال 2021 از رشد قیمت آن‌ها پیشی گرفت. بر اساس این تحقیق، صنعت رمزارز از صنعت فناوری پیشی گرفته و شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده و تقریباً تعداد مشاغل خود را دو برابر کرده است.

    لینک این گفت: هیچ صنعتی در سال 2021 گریزی از رمزارزها نداشته است. در حالی که بیشتر آگهی‌های شغلی در زمینه نرم‌افزار و امور مالی بودند، سایر صنایع نیز شاهد افزایش تقاضای ارز دیجیتال هستند. این خدمات شامل خدمات حرفه‌ای مانند حسابداری و مشاوره و همچنین بخش‌های سخت افزاری کارکنان و کامپیوتر می‌شود. قرار است رشد شغلی رمزارزها در سال 2022، با نیاز متخصصان برای کار با دارایی‌های دیجیتال، به دلیل افزایش تعداد شرکت‌هایی که با رمزارز و بلاک‌چین کار می‌کنند، ادامه یابد.

    لینک این گفت که بزرگ ترین صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده کراکن، کوین بیس و بایننس مملو از جایگاه‌های شغلی بودند. حتی یک سرویس جدید برای کمک ارتباطی با شرکت‌های مختص بیت‌کوین اختصاص داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی