عصر بازار

سردی زمستان به بیت‌کوین رسید

عصر اعتبار- بیت‌کوین همچنان در کانال زیر ۴۲ هزار دلار دست و پا می‌زند زیرا ترس شدید بازار رمزارزها را فرا گرفته است و تحلیلگران به افت تا ۳۸ هزار دلار اشاره می‌کنند.

سردی زمستان به بیت‌کوین رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، تحلیلگران هشدار می‌دهند که بیت‌کوین ممکن است قبل از یک شکست نهایی به 38 هزار دلار کاهش یابد.

    بسیاری از دارندگان رمزارز که از عدم موفقیت پایان سال 2021 ناامید شدند انتظار شروعی تازه در سال 2022 دارند اما از نظر تاریخی ماه ژانویه معمولا برای بیت‌کوین ضعیف و کاهش سرعت پیشرفت نقدینگی جهان و انتظارات پوشش محدودتر اولین عرضه منفی برای بیت‌کوین است.

    بر اساس گزارش دلفی دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال با ضعف مواجه شد زیرا ارزش بیت‌کوین کاهش یافت و فشار اضافی را بر بازار ارزهای دیجیتال وارد کرد.

    دلفی دیجیتال به کاهش رشد نقدینگی جهانی و انتظارات سیاست سخت‌تر به‌عنوان منبع اصلی مخالف برای بیت‌کوین اشاره و تاکید کرد که این عوامل همچنین منجر به ضعف در بازار سهام شده است و به نظر می‌رسد به شدت با قیمت همبستگی دارد.

    دلفی دیجیتال گفت: یکی دیگر از منابع شناسایی شده، کمبود نقدینگی در بازارهای دائمی و آتی همراه با کاهش بهره باز بیت‌کوین در دو ماه گذشته بود.

    در بیشتر موارد، انقباض قیمت، ناشی از مشکلات نقدینگی در بازار فیوچر بود که باعث یک سری انحلال‌ها شد و ضعف قیمت اولیه بیت‌کوین را تشدید کرد.

    در حال حاضر، شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها، ترس بیش از حد را در میان معامله‌گران به ثبت رسانده است و تعدادی از بازرگانان هشدار می‌دهند که ارزش بیت‌کوین ممکن است به سرعت به زیر آخرین نوسان 39 هزار دلاری خود برسد.

    ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.976 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت‌کوین 40 درصد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی