عصر بازار

سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد:

نحوه تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور

عصر اعتبار- سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دراطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که با ضوابط و مقررات تردد سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و شرایط تردد را دارند، می توانند با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند.

نحوه تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تمدید مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا پایان سال 1405، مشمولانی که برابر مقررات سال 1400 وارد کشور شده اند و در طول سال گذشته حداکثر 2 بار و به مدت کمتر از 3 ماه در کشور توقف داشته اند، می توانند در سال جاری با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند و ثبت مهر 1400 مانعی برای خروج این دسته از مشمولان نیست.

    در ادامه این اطلاعیه می خوانید: با توجه به اطلاع رسانی های قبلی کلیه مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور که 3 سال در خارج از کشور اقامت داشته و وارد غیبت شده اند، می توانند تا پایان سال 1405 حداکثر 2 بار در سال و در مجموع به مدت 3 ماه به کشور تردد کنند.

    مشمولان مقیم خارج از کشور به منظور دریافت مجوز تردد می بایست به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان «اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور» شود؛ همچنین لازم است در متن اجازه تردد به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود.

    در پایان این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی