عصر بازار

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی:

نگاه انسانی باید بر ورزش صنعت بیمه حکمفرما باشد

عصر اعتبار- ساختارمندی از نیازهای جدی ورزش صنعت بیمه به شمار می رود و تمامی ارکان این صنعت باید با حمایت شورای هماهنگی ورزش بیمه، هدف همگانی سازی سلامت را دنبال کنند.

نگاه انسانی باید بر ورزش صنعت بیمه حکمفرما باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، هادی عبداللهی که در جمع اعضای شورای هماهنگی ورزش بیمه مرکزی و تنی چند از برگزیدگان ورزش صنعت بیمه در رشته فوتسال سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: همدلی و جنبه های دیگر معنوی از مقوله ورزیدگی فراتر است و رفتارهای شایسته ای نظیر بازی نمایشی کودکان سندروم دان در بین نیمه فوتسال صنعت بیمه از جلوه های انسانی ورزش به حساب می آید.
    عضو هیات عامل بیمه مرکزی با برشمردن مزیت های ورزش در افزایش توان کاری صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: نهادناظر صنعت با جدیت هر چه تمامتر مساله توسعه ورزش را پیگیری می کند و برای هرگونه همکاری با تیم های ورزشی آمادگی دارد.
    وی مشارکت خانواده صنعت بیمه در رویدادهای ورزشی را ضروری توصیف کرد و گفت: با توجه به گستردگی صنعت بیمه و پتانسیل های پنهان و پیدای آن در کشور می توان از این مجموعه به عنوان یکی از  توانمندترین صنایع در امر ورزش یاد کرد.
    در ادامه این نشست علی اکبر ترکاشوند مدیر کل حراست بیمه مرکزی با تاکید بر اثربخشی ورزش در افزایش ضریب نفوذ بیمه، تصریح کرد: جای خالی صنعت بیمه در رقابت های حرفه ای ورزشی کشور احساس می شود و ریل گذاری باید به گونه ای باشد که صنعت بیمه به جایگاه حقیقی خود در ورزش کشور دست پیدا کند.
    وی در پایان به لزوم رعایت اخلاق حرفه ای و الگوسازی رفتاری اهالی صنعت بیمه در رقابت های ورزشی تاکید کرد.
    شایان ذکر است در این نشست، علیرضا محمد علی" مسئول توسعه ورزش بیمه" مدیران و سرپرستان تیم فوتسال و تنی چند از بازیکنان نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.
    گفتنی است تیم فوتسال صنعت بیمه در دیدار پایانی رقابت های فوتسال جام "همدلی و ایثار" در برابر تیم فوتبال 120 صف آرایی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی