عصر بازار

شعبه بهشهر بیمه دانا رتبه نخست را در بین شرکت‌های بیمه خصوصی کسب کرد

عصر اعتبار- شعبه بهشهر بیمه دانا در بین شرکت‌های بیمه خصوصی در منطقه، رتبه نخست را از آن خود کرد.

شعبه بهشهر بیمه دانا رتبه نخست را در بین شرکت‌های بیمه خصوصی کسب کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بیمه دانا، مسعود غفوری رئیس شعبه بهشهر با تشریح عملکرد این شعبه در سال گذشته‌ اعلام کرد: با توجه به اینکه این شعبه از سال 1400 تاسیس شده و اولین سال کاری خود را پشت‌سر می‌گذارد، بااین‌حال با داشتن شش نماینده تاکنون توانسته پرتفویی بالغ بر 156 میلیارد ریال در رشته‌های مختلف بیمه‌ای محقق سازد.

    وی با اشاره به اینکه میانگین پرتفوی کسب‌شده توسط هر نماینده حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است، افزود: در حال‌حاضر شعبه بهشهر بیمه دانا در بین شرکت‌های بیمه خصوصی منطقه، رتبه اول و پس از یک شرکت بزرگ بیمه دولتی، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
    غفوری با تاکید بر اینکه وضعیت مطالبات سررسید گذشته این شعبه در خصوص بیمه‌گذاران تا پایان فروردین‌ماه امسال تسویه شده و مطالبات معوقی وجود ندارد،  تکریم ارباب رجوع، پرداخت به‌موقع خسارت، بازدید و رصد کردن مراکز درمانی طرف قرارداد و نیز ملاقات با بیمه‌گذاران عمده را از برنامه‌های محوری این شعبه ذکر کرد.
    رئیس شعبه بهشهر بیمه دانا با اشاره به جذب چهار نماینده دیگر به شبکه فروش این منطقه در سال‌جاری ابراز امیدواری کرد: با افزایش دوره‌های آموزشی و ترغیب نمایندگان به فروش بیمه‌نامه‌های خرد، با لحاظ کردن مدیریت ریسک، چشم‌انداز درخشانی پیش‌روی این شعبه در سال‌جاری باشد.
    وی همچنین گفت: پرونده‌های خسارت تشکیل شده در این شعبه در ظرف کمتر از 15 روز کاری محاسبه و پرداخت خواهد شد.
    غفوری در ادامه سخنان خود از انعقاد یک قرارداد بیمه‌ای با بزرگ‌ترین کارخانه ریسندگی و بافندگی کشور در این شهر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده در فروردین‌ماه جاری، جلسه‌ای در محل این کارخانه با حضور مدیرعامل آن برگزار که در نهایت منجر به عقد قرارداد همکاری در تمامی رشته‌های بیمه‌ای همراه با پرتفویی قابل توجه با این بیمه‌گذار شد.
    به گفته وی، درکنار سبد بیمه‌ای (بیمه‌نامه‌های درمان، مسئولیت و آتش‌سوزی) کارخانه مذکور، بیمه‌نامه‌های باربری وارداتی/ صادراتی آن نیز از یک شرکت بیمه خصوصی به این شرکت انتقال یافت که اولین بیمه‌نامه باربری وارداتی بیمه‌گذار مورد اشاره در این شعبه در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه امسال صادر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی