عصر بازار

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از ارائه ۳۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان در سال گذشته خبر داد.

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی عاشوری با بیان عملکرد سال 1400 صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: این صندوق در سال گذشته 1815 میلیارد تومان تهسیلات قرض‌الحسنه حمایتی به 220 هزار و 838 نفر از خانواده‌های نیازمند پرداخت کرد.

    وی افزود: در این مدت 33 هزار و 500 فقره تسهیلات اشتغال به ارزش 722 میلیارد تومان نیز به طرح‌های اشتغال مددجویان اختصاص داد.

    مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت 98 میلیارد تومان تسهیلات درمان به خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و تاکید کرد: این میزان تسهیلات به بیش از 11 هزار بیمار تحت حمایت ارائه شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عاشوری با اشاره به خدمات این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، اضافه کرد: سال گذشته 96 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در موار فرهنگی به جامعه هدف پرداخت شد.

    وی مسکن را دیگر زمینه خدمات قرض‌الحسنه عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه مسکن 458 میلیارد تومان تسهیلات به 38 هزار و 536 نفر ارائه شد.

    مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع 3189 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به 313 هزار و 912 نفر از جامعه هدف تعلق گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی