عصر بازار

دریافت دو گواهی‌نامه ایزو توسط آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران

عصر اعتبار- آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران موفق به دریافت گواهی بین المللی مدیریت کیفیت، رضایتمندی و رسیدگی به شکایات شد.

دریافت دو گواهی‌نامه ایزو توسط آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران پس از طی مراحل آموزشی ، بازرسی و بازبینی های مکرر و پیاده سازی همه قوانین و الزامات ISO9001 و ISO10002 ، موفق به اخذ اصل گواهی بین المللی ISO9001:2015 (مدیریت کیفیت) و ISO10002:2018 (رضایتمندی و رسیدگی به شکایات) از موسسه بین المللی Moody international تحت اعتبار NACI ( مرکز ملی تایید صلاحیت ایران) شده است.

    آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی در سال 1401 موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 و ISO10002 شده است که جزو بالاترین سطح گواهینامه های صادره در سراسر دنیا به حساب می آید.

    استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، دارای رویکردی فرآیندی و به دنبال بهبود مداوم و تمرکز آن بر مدیریت کیفیت است و همواره به دنبال ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات می باشد و استاندارد ISO10002 از استانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت محسوب می شود که مدیریت کیفیت، رضایتمندی مشتری و رسیدگی به شکایات در سازمان ها را تسهیل می کند.

    آزمایشگاه مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران در بهار 1399 در بحران پاندمی کووید -19 فعالیت خود را آغاز کرد و همین امر باعث تشخیص زودهنگام بیماری و درمان به موقع بیماران شد.

    آزمایشگاه مولکولی در زمینه تشخیص بیماری های عفونی و سرطانی می تواند کمک شایانی در تشخیص زودهنگام بیماری داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی