عصر بازار

فهرست بدهکاران کلان بانک صنعت و معدن اعلام شد

عصر اعتبار- بانک صنعت و معدن فهرست بدهکاران بزرگ خود تا پایان خرداد ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

فهرست بدهکاران کلان بانک صنعت و معدن اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بانک صنعت و معدن در راستای اجرای قوانین جاری کشور و دستور رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی، فهرست بخشی از بدهکاران دارای بدهی مطالبات مشکوک‌الوصول این بانک تا پایان خرداد 1401 را اعلام کرد.

    بر اساس اطلاعات این فهرست «صندوق‌های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» با مانده مطالبات بیش از 12 هزار 600 میلیارد تومان بزرگ ترین بدهکار این بانک است.

    بانک مرکزی آمار تسهیلات و تعهدات کلان و تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط، پرداختی از سوی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را اول تیر منتشر و اعلام کرد  اطلاعات مربوط به تسهیلات و تعهدات کلان پرداختی از سوی بانک‌های ملی ایران، خاورمیانه، صنعت و معدن و سرمایه و تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط شبکه بانکی براساس «مصوبه شورای پول و اعتبار» در حال بررسی است و در آینده منتشر خواهد شد.

    طبق بند «د» تبصره (16) قانون بودجه سال 1401 کل کشور، انتشار اطلاعات و جزئیات مربوط به تسهیلات و تعهدات کلان و همچنین تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط، پرداختی از سوی هر یک از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در تارنمای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پس از تعیین مصادیق آن در شورای پول و اعتبار در پایان هر فصل الزامی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی