عصر بازار

دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی:

۲ شعبه بانک در اغتشاشات روز‌های گذشته سرقت شدند

عصر اعتبار- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از ۲۴۰ شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود ۱۶ شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.

۲ شعبه بانک در اغتشاشات روز‌های گذشته سرقت شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صداوسیما، قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی درخصوص آسیب‌های وارد شده به شعب بانک‌ها و تخریب اموال عمومی در اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران، گفت: طی ده روز گذشته بیش از 240 شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود 16 شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند که 10 شعبه دچار تخریب 90 درصدی و 7 شعبه هم 60 درصد تخریب شدند.

    جزئیات آسیب واردشده به بانک‌ها در اغتشاشات اخیر/ 2 شعبه بانک مورد سرقت قرار گرفتند

    وی با اشاره به شعبی که دچار تخریب 90 درصدی شدند، اظهار داشت: شعبی که دارای خسارت جدی شدند فعالیت بانکی خود را در محل جدید آغاز کردند همچنین باقی شعب اینچنینی نیز فردا در محل دیگری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

    وی افزود: در اغتشاشات اخیر به 220 دستگاه خودپرداز و 130 دوربین بیرون شعب هم خسات وارد شده است.

    قیطاسی در خصوص سرقت از بانک‌ها عنوان کرد: در 2 شعبه سرقت تجهیزات نیز اتفاق افتاده است که 12 شعبه هم با خسارت جزئی شامل تابلو سردر مواجه بوده اند.

    وی با اشاره به اینکه پنج استان بیشترین خسارت را در این اغتشاشات متحمل شدند، اظهار داشت: 5 استان خراسان شمالی و رضوی، ایلام، آذربایجان شرقی، همدان با بیشترین مواجه شدند.قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، درخصوص آسیب‌های وارد شده به شعب بانک‌ها و تخریب اموال عمومی در ‌اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران، گفت: طی ده روز گذشته بیش از 240 شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه ها شدند که از این تعداد، حدود 16 شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند که 10 شعبه دچار تخریب  90 درصدی  و 7 شعبه هم 60 درصد تخریب شدند.

    جزئیات آسیب واردشده به بانکها در اغتشاشات اخیر/ 2 شعبه بانک مورد سرقت قرار گرفتند

    وی با اشاره به شعبی که دچار تخریب 90درصدی شدند،اظهار داشت: شعبی که دارای خسارت جدی شدند فعالیت بانکی خود را در محل جدید آغاز کردند همچنین باقی شعب اینچنینی نیز فردا در محل دیگری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

    وی افزود: در اغتشاشات اخیر به 220 دستگاه خودپرداز و 130 دوربین بیرون شعب هم خسات وارد شده است.

    قیطاسی در خصوص سرقت از بانک ها عنوان کرد: در 2 شعبه سرقت تجهیزات نیز اتفاق افتاده است که  12 شعبه هم با خسارت جزئی شامل تابلو سردر مواجه بوده اند.

    وی با اشاره به اینکه پنج استان بیشترین خسارت را در این اغتشاشات متحمل شدند، اظهار داشت: 5 استان خراسان شمالی و رضوی، ایلام،آذربایجان شرقی، همدان با بیشترین مواجه شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو