عصر بازار

اعطای وام بانک قرض‌الحسنه رسالت به گروه‌های جهادی کارآفرین

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه رسالت و وزارت تعاون با هدف کمک به اشتغالزایی گروه‌های جهادی کارآفرین و تسهیل‌گران کارآفرین تفاهم نامه امضا کردند.

اعطای وام بانک قرض‌الحسنه رسالت به گروه‌های جهادی کارآفرین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک قرض الحسنه رسالت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف کمک به توسعه اشتغالزایی به گروه های جهادی کارآفرین و تسهیل‌گران کارآفرین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


    محمد حسین حسین‌زاده، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در این مراسم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و حمایت از مشاغل خرد و پایدار را از اهداف مهم بانک قرض‌الحسنه رسالت برشمرد و گفت: سال گذشته حدود نیمی از وام‌های پرداختی این بانک در حوزه اشتغال خرد به کار گرفته شده است.


    وی افزود: این تفاهم نامه با موضوع ارائه خدمات بانکی و سپرده گزاری اتباع کارآفرین متقاضی پروانه کار از سوی معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است.


    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اظهارامیدواری کرد با توسعه فرهنگ همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، سبک بهتر کار و زندگی برای بخش خرد جامعه محقق شود. به گفته وی این تفاهم نامه شروع یک حرکت جهادی، اجتماعی است و تسهیل در شرایط اشتغال اتباع خارجی را به دنبال خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی