عصر بازار

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز ملی بیمه

صنعت بیمه، آرامشی به وسعت یک کشور

عصر اعتبار- رئیس کل بیمه مرکزی : پوشش ریسک های کوچک و بزرگ اقتصادی با ارزیابی هوشمندانه از مهمترین مولفه هایی به شمار می رود که جایگاه صنعت بیمه را در عرصه کلان اقتصادی و اجتماعی کشور تثبیت کرده است.

صنعت بیمه، آرامشی به وسعت یک کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، متن پیام به شرح زیر است :

    پوشش ریسک های کوچک و بزرگ اقتصادی با ارزیابی هوشمندانه از مهمترین مولفه هایی به شمار می رود که جایگاه صنعت بیمه را در عرصه کلان اقتصادی و اجتماعی کشور تثبیت کرده است.
    طراحی بیمه نامه های متناسب با ریسک های متنوع اقتصادی، بسترساز فضای امن کسب و کار و به تبع آن شادابی و نشاط جامعه ای است که بیش از هر زمان به رفاه اجتماعی و رشد اقتصادی نیاز دارد.
    صنعت بیمه این حقیقت را به اثبات رسانده که در اوج محدودیت های بین المللی و تحریم های ظالمانه، با تکیه بر سرمایه انسانی کارآمد، نوآور و متعهد می توان با خلق فرصت های تازه، موفقیت های درخشانتری را در تاریخ یک صنعت رقم زد و به آن افتخار کرد.
    امروز بر خود می بالیم که با درخشش درعرصه پژوهش های بیمه ای و دستیابی به استانداردهای بین المللی، جایگاه مستحکمی را در سطح منطقه به خود اختصاص داده ایم و سرفصل های جدیدی نیز در بخش های فناوری و آموزشی گشوده شده که می تواند ضریب نفوذ بیمه را به شکل محسوسی ارتقا بخشد.
    صدور مجوز برای شرکت های تخصصی،نظارت بر کیفیت محصولات و خدمات بیمه ای، ایجاد فضای رقابت عادلانه و کاهش تصدی گری دولت از جمله راهبردهای بیمه مرکزی در دولت سیزدهم است که برای حفظ حقوق بیمه گران و بیمه گذاران با حساسیت و جدیت دنبال می شود.
    امروز بر خود می بالیم که مراکز مدیریت ریسک، مدیریت نوآوری، سامانه های شتاب دهنده خدمات بیمه و نظایر آن در راستای رشد ضریب نفوذ صنعت بیمه و همگانی سازی آن در سطح جامعه راه اندازی شده و قطار شتابان خدمت بی منت اصحاب صنعت بیمه روی ریل توسعه به حرکت خود ادامه می دهد.
    امروز بر خود می بالیم که سرمایه چند ده هزار نفره شبکه فروش اعم از کارگزاران، نمایندگان، بازاریابان و ارزیابان خسارت در این صنعت با هدایت نهادناظر و حمایت شرکت ها و موسسات بیمه ای، گسترده ترین خدمات عمومی در حوزه پوشش ریسک را در سطح کشور عرضه می کنند.
    امروز بر خود می بالیم که میزان رضایت عمومی از خدمات صنعت بیمه هر روز بالاتر می رود و کاهش دغدغه های دولت در خصوص جبران آسیب های اقتصادی ناشی از بلایای طبیعی با اجرای طرح هایی نظیر راه اندازی صندوق کاهش خسارات طبیعی از دیگر دستاوردهای صنعت بیمه است که جای تقدیر و تحسین دارد.
    این روز ملی را به تمامی خادمان شریف این صنعت اعم از مدیران، کارکنان، شبکه فروش، همکارانم در نهاد ناظر، اصحاب رسانه و همه عزیزانی که از خدمات و محصولات آرامش بخش و اطمینان آور آن بهره می برند، شادباش گفته و توفیق همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.

    مجید بهزادپور

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو