عصر بازار

معاون رئیس جمهور:

در افزایش حقوق‌ها باید به سمت عدد ثابت برویم

عصر اعتبار- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: در بحث افزایش حقوق ها، الگوی درصدی فاصله ها را بیشتر می کند و من معتقدم باید به سمت عدد ثابت برویم؛ می توانیم به همه کارکنان دولت یک عدد ثابت را اضافه کنیم تا حقوق همه به اندازه یک عدد ثابت افزایش یابد.

در افزایش حقوق‌ها باید به سمت عدد ثابت برویم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، میثم لطیفی امروز چهارم اسفندماه در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل، ذیحسابان و معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان اظهار کرد: سبک های متعددی در مدیریت داریم و سبک مدیریتی ایرانی، سبک پهلوانی است.

    وی افزود: این سبک مدیریت، مبتنی بر الفت است و نه تقابل و تبانی. مبتنی بر دوستی و برادری بوده و کار گروهی می کند. دنبال نشاط واقعی است و این سبک مدیریتیِ حاج قاسم و مکتب او بود که باید این سبک مدیریتی در کشور حاکم شود و نیازمند خوانشی نو از سبک مدیریتی هستیم که برآمده از فضای ورزشی خودمان( سبک پهلوانی) است.

    لطیفی تصریح کرد: ورزش ما نیز جهاد است و وزیر ما تحریم می شود به خاطر اینکه دشمن شناسی دارد و وسط میدان است.

    معاون رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: در سازمان امور اداری و استخدامی کاری را انجام می دهیم که معتقدم خیلی دیر شده اما به نظر بنده باید واحد تجربه نگاری مدیران جمهوری اسلامی را داشته باشیم.

    وی اظهار کرد: ما سبک مدیریت خود را داریم، باید این را مستند و به نسل جوان منتقل کنیم و این التزام بین ورزش و جوانان در حوزه شما، مسئولیتتان را دو برابر می کند شما با جوان پرنشاط و مطالبه گر مواجه هستید و باید این قوت ها را نشان بدهیم.

    لطیفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه چهار هدف عدالت، بهره وری، مردم محوری و خانواده محوری را در دولت سیزدهم دنبال می کنیم، افزود: بهره وری در ورزش خیلی اهمیت دارد و هرچه در این حوزه هزینه شود چندین برابر در درمان کاهش هزینه خواهیم داشت.

    وی تصریح کرد: ورزش یک امر به شدت مردم پایه است. ضمن اینکه باید برای ورزش خانوادگی زمینه را فراهم کنیم و در ورزش کارکنان فکر اساسی باید بشود. این مسئله هزینه نیست بلکه عین سرمایه گذاری است و باید فضاهای ورزشی برای کارکنان راه اندازی شود.

    رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در ادامه با اشاره به موضوع حقوق و دستمزد عنوان کرد: یکی از وزارتخانه هایی که باید حمایت ویژه ای از آن صورت بگیرد، ورازت ورزش و جوانان و همچنین وزارت کشور است و در این زمینه اقداماتی صورت گرفته که بعد از نهایی شدن و تصویب در دولت، از ابتدای آذرماه اعمال خواهد شد و در حوزه رفاهیات باید اقداماتی صورت بگیرد.

    وی افزود: در بحث افزایش حقوق ها، الگوی درصدی فاصله ها را بیشتر می کند و من معتقدم باید به سمت عدد ثابت برویم؛ می توانیم به همه کارکنان دولت یک عدد ثابت را اضافه کنیم و حقوق همه به میزان یک عدد ثابت افزایش یابد و این بسته به تصمیم مجلس است و باید در این زمینه کمک کنند تا رقم بخورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو